مدیر ارشد هوآوی:استفاده از 6 گیگابایت رم در گوشی‎های هوشمند زیاد است

هوآوی تاریخچه‎ای طولانی برای امتناع از درگیر شدن در جنگ بالا بردن مشخصات قطعات‎ سخت‎افزاری دارد. اگر به یاد داشته باشید چند سال قبل مدیرعامل این شرکت آقای ریچارد یو اعلام کرد که استفاده از رزولوشن QHD برای یک دستگاه 6 اینچی خودکشی به شمار می‎رود. به خوبی مشخص است که او در حال حاضر […]

هوآوی تاریخچه‎ای طولانی برای امتناع از درگیر شدن در جنگ بالا بردن مشخصات قطعات‎ سخت‎افزاری دارد. اگر به یاد داشته باشید چند سال قبل مدیرعامل این شرکت آقای ریچارد یو اعلام کرد که استفاده از رزولوشن QHD برای یک دستگاه 6 اینچی خودکشی به شمار می‎رود. به خوبی مشخص است که او در حال حاضر تسلیم گرایش‎های موجود در دنیای موبایل شده و هوآوی تعدادی گوشی‎هوشمند با حتی ابعاد کوچکتر و رزولوشن QHD وارد بازار کرده است.

حال این شرکت در برابر افزایش مقدار رم پرچم جنگ خود را برافراشته یا می‎توان گفت ادعای آن‎ها این است که استفاده از 4 گیگابایت رم برای یک گوشی‎هوشمند در بحث نسبت قیمت / عملکرد بسیار مناسب است. مدیرعامل اجرایی سری گوشی‎های P این شرکت آقای Lao Shi در شبکه‎ی اجتماعی Weibo اشاره کرده است که گوشی‎های هوشمند هوآوی با 4 گیگابایت رم عملکرد روانی دارند و این میزان مموری با 128 گیگابایت حافظه‎داخلی گزینه‎های بهتری به نسبت ترکیب 6 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه‎داخلی است که برای اکثر کارکردهای روزمره استفاده می‎شود.

او حتی رقابت بر سر افزایش رم را به جنگ سرد ربط می‎دهد، جنگی که در آن ایالات‎متحده و شوروی بر سر سلطه بر جهان با هم رقابت داشتند، 6 گیگابایت/ 8 گیگابایت رم حسی از آرامش را در سطح روانشناسی به کاربر می‎دهد، ولی فراتر از آن عمل نمی‎کند. استفاده از رم بیشتر از 4 گیگابایت تنها هزینه‎ای اضافی است تا به دنبال آن از کاربر پول بیشتری دریافت شود. بایستی دوباره خاطرنشان کرد که اقای Lao Shi اعلام می‎کند که این به مصرف‎کننده بستگی دارد که با پول خود چکار کند و برای آن‎دسته از افرادی که دوست دارند پول بیشتری پرداخت کنند هوآوی مدل‎هایی با 6 گیگابایت رم عرضه می‎کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال