معرفی: بهترین لانچرهای موجود برای گوشی‌های اندرویدی

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های میان دو پلتفرم اندروید و iOS، قابلیت شخصی سازی در اندورید و تغییر کامل سیستم‌عامل شرکت گوگل از طریق ابزارهای مختلف بوده و با استفاده از لانچرهای مختلف می‌توان تغییرات گسترده‌ای را در گوشی ایجاد کرد. لانچرها نه تنها والپیپر و تم گوشی را به طور کامل تغییر می‌دهند بلکه باعث […]

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های میان دو پلتفرم اندروید و iOS، قابلیت شخصی سازی در اندورید و تغییر کامل سیستم‌عامل شرکت گوگل از طریق ابزارهای مختلف بوده و با استفاده از لانچرهای مختلف می‌توان تغییرات گسترده‌ای را در گوشی ایجاد کرد. لانچرها نه تنها والپیپر و تم گوشی را به طور کامل تغییر می‌دهند بلکه باعث ایجاد تغییراتی در رابط کاربری گوشی هم می‌شوند.

نحوه‌ی استفاده از لانچرها بسیار آسان بوده و آسان‌تر اینکه می‌توان به راحتی به حالت اولیه‌ی گوشی بازگشت. بعد از اینکه لانچرهای زیر را نصب کردید، می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات گوشی و ورود به بخش Home، لانچر گوشی را به حالت اولیه بازگردانید. با توجه به توضیحاتی که در مورد لانچرها دادیم، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با بهترین لانچرهای موجود برای گوشی‌های اندروید در این مقاله آشنا شوید.

Arrow

معرفی: بهترین لانچرهای موجود برای گوشی‌های اندرویدی

Microsoft لانچر Arrow را برای گوشی‌های اندرویدی منتشر کرده که با استفاده از آن، ظاهر گوشی به سیستم‌عامل ویندوز تغییر می‌کند و می‌توان گوشی اندرویدی با ظاهر ویندوزفون داشت. شاید این لانچر بیشتر برای کسانی که علاقه‌ی خاصی به ویندوزفون‌های مایکروسافت دارند ساخته شده باشد؛ اما دوست‌داران اندروید هم می‌توانند از این لانچر لذت ببرند.

از ویژگی‌های جالب این لانچر می‌توان به مشاهده‌ی برنامه‌هایی که بیشترین استفاده را داشته‌اید اشاره کرد و علاوه‌براین، امکان مشاهده‌ی فعالیت‌های به تازگی انجام شده در گوشی هم موجود است. برای مثال امکان مشاهده‌ی آخرین تماس‌ها، آخرین پیام‌ها و آخرین فیلم‌ها و ویدئو‌های دیده شده همگی در یک مکان در این لانچر فراهم گردیده است.

برای دانلود این لانچر کلیک کنید.

Nova

معرفی: بهترین لانچرهای موجود برای گوشی‌های اندرویدی

لانچر Nova یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال بهترین لانچرهای موجود برای گوشی‌های اندرویدی است که شخصی سازی بسیاری از نحوه‌ی چینش آیکون‌ها در صفحه‌ی خانگی گوشی گرفته تا پشتیبانی از حالت‌های دست، به کاربران خود ارائه می‌دهد. با خرید نسخه‌ی ویژه‌ی این لانچر می‌توانید به امکانات دیگری از جمله نمایش تعداد پیغام‌های خوانده نشده در آیکون شبکه‌های اجتماعی دست یابید.

بعد از نصب این لانچر، شاید شاهد تغییرات آنچنانی بر روی رابط کاربری گوشی نشوید اما با رفتن به بخش تنظیمات این لانچر، می‌توانید تغییرات زیادی را ایجاد کنید. برای مثال در تنظیمات این لانچر امکان تغییر سایز آیکون‌ها و تغییر ظاهر فولدرهای مختلف وجود دارد. با فعال کردن حالت شب در این لانچر، از جزئیات رنگ آبی کاسته می‌شود تا در این مواقع راحت‌تر بتوانید با گوشی خود کار کنید.

برای دانلود این لانچر کلیک کنید.

Apex

معرفی: بهترین لانچرهای موجود برای گوشی‌های اندرویدی

Apex هم یکی دیگر از لانچرهای محبوب میان کاربران اندرویدی است که با تغییرات جزئی که در گوشی به وجود می‌آورد، به کاربردی‌تر شدن میان‌برهای اندرویدی کمک بسیاری می‌کند. بعد از نصب این لانچر هم شاهد تغییرات زیادی در گوشی خود نخواهید بود اما هر چه بیشتر از این لانچر استفاده کنید و با تنظیمات آن آشنا شوید، می‌توانید با گوشی خود بهتر کار کنید.

بعد از نصب این لانچر و با رفتن به گوگل پلی، تم‌های فراوانی برای این لانچر مشاهده خواهید کرد که با دانلود آن‌ تم‌ها، تجربه‌ی بهتری را با این لانچر خواهید داشت. این لانچر همانند دیگر لانچرهای معرفی شده کاملا رایگان است اما با خرید نسخه‌ی ویژه‌ی آن، به امکانات بسیار بیشتری دست خواهید یافت.

برای دانلود این لانچر کلیک کنید.

ZenUI

معرفی: بهترین لانچرهای موجود برای گوشی‌های اندرویدی

لانچر ZenUI را ایسوس بر روی گوشی‌های خود قرار داده اما این لانچر منحصرا در اختیار گوشی‌های این شرکت تایوانی‌تبار نبوده و دیگران هم به راحتی می‌توانند با دانلود آن از گوگل پلی، از لانچر محبوب ZenUI استفاده کنند. لانچر شرکت ایسوس بسیار سریع‌ و کاربردی بوده و دارای ویژگی‌های بسیار مفیدی است؛ برای مثال این لانچر برنامه‌هایی که کاربردی یکسان را دارند در یک پوشه به صورت خودکار قرار می‌دهد و براساس سلیقه‌ی شما، برنامه‌های جدیدی را پیشنهاد می‌دهد.

در صفحه‌ی خانگی این لانچر، تغییر سایز آیکون‌ها به راحتی ایجاد می‌شود و فونت گوشی را هم می‌توان با این لانچر تغییر داد. شاید سبک و ظاهر این لانچر نتواند همه‌ی کاربران اندرویدی را راضی‌ نگه‌دارد اما ZenUI به قدری دارای ویژگی‌های جدید بوده که با نصب آن، شاید مدت‌ها از این لانچر استفاده کنید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که تم‌های مختلفی برای این لانچر در گوگل‌پلی موجود است.

برای دانلود این لانچر کلیک کنید.

Go

معرفی: بهترین لانچرهای موجود برای گوشی‌های اندرویدی

لانچر Go که در سال 2016 دچار تغییر و تحولات زیادی شد، دارای ویژگی‌های کاربردی بسیار زیادی بوده که می‌توان به فروشگاه اختصاصی این لانچر برای خرید تم‌ها و والپیپرهای مخصوص اشاره کرد. سیستم هوشمند کنترل اپلیکیشن‌های گوشی این امکان را به کاربر می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، به برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود دسترسی داشته باشد.

لانچر Go با ایفکت‌ها، انیمیشن‌ها و ویجت‌های بسیار زیبایی عرضه شده که امکان شخصی‌سازی بسیار متفاوتی را نسبت به دیگر لانچرها فراهم می‌آورد. شاید تبلیغاتی که در این لانچر با اتصال به اینترنت بر روی گوشی‌ نشان داده می‌شود، کمی باعث آزار و اذیت کاربر شده اما با خرید از فروشگاه مخصوص این لانچر، می‌توانید تبلیغات آن را به راحتی حذف کنید.

برای دانلود این لانچر کلیک کنید.

Buzz

معرفی: بهترین لانچرهای موجود برای گوشی‌های اندرویدی

لانچر زیبای Buzz به طور کامل ظاهر و رابط کاربری گوشی را تغییر می‌دهد به طوریکه بعد از نصب این لانچر و دانلود تم‌های مخصوص آن، ممکن است چنین باوری داشته باشید که دیگر از سیستم‌عامل اندروید بر روی گوشی استفاده نمی‌کنید. لانچر Buzz به طوری طراحی شده که هر روز بتوانید ظاهر گوشی را تغییر داده و هر روز گوشی با رابط کاربری جدیدی داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جالب این لانچر، تغییر صفحه‌ی قفل گوشی بوده که با ویژگی‌های جذاب، صفحه‌ی قفل گوشی شما را بسیار کاربردی‌تر از گذشته می‌کند. این لانچر از حرکات دست نیز پشتیبانی می‌کند به طوریکه با پایین آوردن دست خود بخش تنظیمات و با بالا بردن دست خود بخش جستجوی برنامه‌ها باز می‌شود. امکان ویرایش ویجت‌های موجود در این لانچر هم از دیگر ویژگی‌های لانچر Buzz به شمار می‌رود.

برای دانلود این لانچر کلیک کنید.

Aviate

معرفی: بهترین لانچرهای موجود برای گوشی‌های اندرویدی

لانچر Aviate که توسط شرکت یاهو توسعه یافته، این امکان را به کاربر می‌دهد تا برنامه‌های خود را به دسته‌بندی‌های متفاوتی تقسیم کرده و دسترسی بسیار آسان‌تری به برنامه‌ها داشته باشد. طراحی این لانچر بسیار حرفه‌ای بوده و والپیپرهای بسیار زیبایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

یکی از ویژگی‌های مهم این لانچر، استریم هوشمند نام گرفته که همانند سرویس Google Now، وضعیت آب‌و‌هوا، اتفاقات پیش‌رو و اخبار روز جهان را به کاربر نشان می‌دهد. شاید این لانچر تغییرات زیادی را در صفحه‌ی خانگی گوشی به وجود نیارد اما با اضافه کردن چندین ویژگی‌ جدید، گوشی‌ شما را بسیار پیشرفته‌تر از حالت عادی خواهد کرد.

برای دانلود این لانچر کلیک کنید.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال