پاداش نقدی 7000 دلاری برای کشف آسیب در محصولات وان پلاس

وان پلاس تمرکز خود بر روی مسائل امنیتی را افزایش داده است. این شرکت در سال گذشته با مشکلات امنیتی بسیاری روبرو بوده است. بطوریکه برای حفظ امنیت با پلتفرم امنیتی  HackerOne قرارداد همکاری امضا کرده است و مرکزی برای پاسخگویی به مسائل امنیتی به نام (OneSRC) دائر کرده است. اکنون این شرکت اعلام کرده […]

وان پلاس تمرکز خود بر روی مسائل امنیتی را افزایش داده است. این شرکت در سال گذشته با مشکلات امنیتی بسیاری روبرو بوده است. بطوریکه برای حفظ امنیت با پلتفرم امنیتی  HackerOne قرارداد همکاری امضا کرده است و مرکزی برای پاسخگویی به مسائل امنیتی به نام (OneSRC) دائر کرده است. اکنون این شرکت اعلام کرده که هر کس بتواند آسیبی را در محصولات این شرکت کشف کند، برنده جایزه نقدی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، این جوایز نقدی بسته به نوع آسیب پذیری بین 50 تا 7 هزار دلار خواهد بود. تمامی کسانی که بتوانند یک نقص امنیتی در محصولات این شرکت کشف و گزارش دهند، جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. این نواقص در 5 سطح موارد خاص، موارد بسیار مهم، مهم ، معمولی و نه چندان معمولی دسته بندی شده و بنابر هر سطح، از 7 هزار دلار تا 50 دلار پول نقد جایزه خواهد داشت. هنوز دلیل این سطح بندی وان پلاس مشخص نشده است.

 همچنین وان پلاس اعلام کرده که تنها صاحبان حساب و یا محصولات میتوانند این آسیب ها را گزارش کنند. کلیه شرکت کنندگان نیز موظفند تا اطلاعات مربوط به حفره یا آسیب امنیتی را تنها درا ختیار این شرکت قرار دهند. در غیر اینصورت این شرکت میتواند ادعای حقوقی علیه این موضوع کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال