معرفی لنزی جدید مختص گوشی‌های هوشمند با 80 برابر زوم اپتیکال!

اخیرا خبری تصویری در مورد قدرت زوم 65 برابری دوربین شبه‌DSLR کنون با نام SX60 HS در وبسایت خبری تک نیوز منتشر شد. اگر شما جزو افرادی هستید که به عکاسی با گوشی هوشمند خود می‌پردازید و برای رسیدن به بزرگنمایی‌های زیاد، قادر به پرداخت قیمت‌های گزاف دوربین‌ها و لنز‌های تله آنها نیستید، به ادامه این […]

اخیرا خبری تصویری در مورد قدرت زوم 65 برابری دوربین شبه‌DSLR کنون با نام SX60 HS در وبسایت خبری تک نیوز منتشر شد. اگر شما جزو افرادی هستید که به عکاسی با گوشی هوشمند خود می‌پردازید و برای رسیدن به بزرگنمایی‌های زیاد، قادر به پرداخت قیمت‌های گزاف دوربین‌ها و لنز‌های تله آنها نیستید، به ادامه این خبر و بررسی لنز جدید با قدرت 80 برابر زوم اوپتیکال آن، توجه کنید:

این لنز، طولی برابر 395 میلی‌متر دارد و حداقل فاصله کانونی آن 35 میلی‌متر است. حداکثر فاصله کانونی آن در گوشی مختلف‌، متفاوت است و مقدار 2500 تا 3000 میلی‌متر را شامل می‌شود. وبسایت Brando، این محصول را برای فروش آماده کرده است. همچنین این وبسایت ادعا کرده است که این لنز قادر به ثبت عکس‌هایی شفاف از صورت افراد در فاصله 100 متری از لنز است.

zoom1پیشنهاد ما برای این محصول، استفاده از آن در کنسرت‌ها، سفرها، مشاهده حیوانات وحشی و اکتشافات جغرافیایی است. این لنز برای گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ و آیفون‌های اپل قابل استفاده است و به همراه لنز، سه پایه، رینگِ پایه و قاب (که گوشی درون آن قرار گرفته و اندازه آن با دهانه لنز تطبیق می‌شود) بهمراه کیس مخملی (برای جابه‌جایی گوشی)، قرار دارند.

includes

هم اینک این لنز با قیمت 220 دلار در فروشگاه Brando قابل دسترس می‌باشد. همچنین می‌توانید این محصول را از فروشگاه آمازون نیز خریداری فرمایید.

با این تفاسیر، بنظر شما، این لنز با قدرت بزرگنمایی زیاد خود می‌تواند برای عکاسی‌های حرفه‌ای و حیات وحش مفید باشد؟ آیا اندازه 40 سانتی‌متری آن جابه‌جایی را مشکل نمی‌کند؟!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال