کمک 100 میلیون دلاری به تولیدکنندگان محتوا در نتفلیکس

در شرایط بحرانی کنونی و کاهش تولید فیلم و سریال در سراسر جهان، نتفلیکس اعلام کرده که برای تولید کنندگان محتوا 100 میلیون دلار بودجه در نظر خواهد گرفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت هایی نشیر نتفلیکس که با کاهش تولید فیلم و سریال در معرض بحران مالی قرار خواهد گرفت […]

در شرایط بحرانی کنونی و کاهش تولید فیلم و سریال در سراسر جهان، نتفلیکس اعلام کرده که برای تولید کنندگان محتوا 100 میلیون دلار بودجه در نظر خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت هایی نشیر نتفلیکس که با کاهش تولید فیلم و سریال در معرض بحران مالی قرار خواهد گرفت اکنون دست بکار شده و برای مقابله با بحران در آینده مبلغ 100 میلیون دلار بودجه برای تولید محصولات تصویری برای تولیدکنندگان خود در نظر گرفته است.

بیش از نیمی از این مبلغ در اختیار تولیدکنندگان اختصاصی نتفلیکس قرار خواهد گرفت. اما بقیه مبلغ به سازمان های غیر داده خواهد شد. نتفلیکس اعلام کرده که حقوق دو هفته آینده کارمندان پروژه های تعطیل شده پرداخت خواهد شد. همچنین تولیدکنندگان خانگی بسته به نوع محصول می توانند پول دریافت کنند. این شرکت هزینه های فعلی را نوعی سرمایه گذاری برای آینده می داند. پروژه های بزرگ در نتفلیکس بدون مشکل در این شرایط دوام خواهند آورد اما پروژه های کوچک پس از این تعطیلی ها با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند بود. نتفلیکس برنامه ریزی های دقیق خود را در این دوران انجام خواهد داد تا در پایان دوران قرنطینه محتوای جدید برای کاربران نمایش داده شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال