“A Boy and His Blob” برای اندروید عرضه می‌شود

بازی A Boy and His Blob عنوان عجیبی بود که در سال 1989 نینتندو آن را عرضه کرد. ستاره‎ی این بازی پسرک بازیگوشی بود که یک دوست عجیب داشت، حبابی شبیه انسان با قابلیت تغییر شکل دادن، و با کمک قابلیت‎های این حباب معماهای جالب بازی را حل می‎کرد. این بازی در سال 2009 طراحی […]

بازی A Boy and His Blob عنوان عجیبی بود که در سال 1989 نینتندو آن را عرضه کرد. ستاره‎ی این بازی پسرک بازیگوشی بود که یک دوست عجیب داشت، حبابی شبیه انسان با قابلیت تغییر شکل دادن، و با کمک قابلیت‎های این حباب معماهای جالب بازی را حل می‎کرد. این بازی در سال 2009 طراحی مجددی پیدا کرد و برای سیستم‎عامل‎های مختلفی عرضه شد. از جمله تغییرات بازی می‎توان به عناصر هنری زیبا و جدید کشیده شده با دست و مکانیک‎های به‎روزرسانی شده اشاره کرد.

این نسخه‎ی جدید حالا راه خود را به دنیای موبایل (در حال حاضر تنها اندروید) باز کرده است و جای شگفتی دارد این مسیر سال‌ها طول کشیده است. بازی A Boy and His Blob در حال حاضر تحت عنوان اپلیکیشن “عرضه نشده” در گوگل پلی‎ به قیمت 4.99 دلار به چشم می‎خورد. با آن‎که منتشر کننده‎ی این بازی هشدار داده است که این نسخه‎ی اولیه ممکن است مشکلاتی داشته باشد ولی ما چیزی تجربه نکردیم.

در رابطه با سیستم مسیریابی بازی باید گفت که کلیدهای کنترلی روی صفحه به خوبی به کار می‎آیند و باید به وجود یک دکمه‎ی اختصاصی “بغل کردن” نیز اشاره کنیم.

شما می‎توانید از لینک زیر این بازی را از گوگل‎پلی تهیه کنید و مطمئناً این بازی عجیب خیلی زود برای iOS نیز عرضه خواهد شد.

تصاویری از بازی را می‎توانید در زیر مشاهده کنید:

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال