تست تنفسی که می تواند به تشخیص زودهنگام سرطان کمک کند

آزمایش تنفسی جدید دانشمندان با استفاده از بخار و گازهای ایجاد شده از طریق برخی سرطان ها پیش از پیرشدن آنها را شناسایی می کند. این آزمایش تنفسی از این علائم به عنوان نشانگر زیستی استفاده کرده و آنها را تجزیه و تحلیل می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تشخیص زودهنگام […]

آزمایش تنفسی جدید دانشمندان با استفاده از بخار و گازهای ایجاد شده از طریق برخی سرطان ها پیش از پیرشدن آنها را شناسایی می کند. این آزمایش تنفسی از این علائم به عنوان نشانگر زیستی استفاده کرده و آنها را تجزیه و تحلیل می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تشخیص زودهنگام سرطان می تواند به عنوان بهترین راه مبارزه با این بیماری باشد. آزمایش جدید تنفس که اخیرا توسعه یافته امکان تشخیص گونه های خاصی از سرطان را پیش از مراحل اولیه ایحاد می کند.

این آزمایش که توسط محققان کالج سلطنتی لندن طراحی شده شامل یک کیسه پلاستیکی، استوانه فلزی و یک لوله برای جذب است که نفس بیمار را جمع آوری کرده و بررسی می کند. درون لوله ماده ای قرار دارد که کار جذب بهتر و کارها را آسان می کند. ابزار دیگری به نام دفع کننده حرارتی به دانشمندان کمک می کند تا پس از فرایند جمع آوری، ترکیبات موجود در آنها را جداسازی کند.

پروفسور جورج هانا رییس بخش سرطان بیمارستان کالج سلطنتی می گوید: متابولیت ماده ای است که توسط تومور و ماده اطراف آن تولید میشود. برخی از آنها از طریق گازی که تولید می کنند قابل شناسایی هستند. آنها ترکیبات فرار نام دارند. آزمایش اولیه این ابراز تاکنون روی چند بینار انجام شده و قرار است در آینده روی ۲۵۰۰۰ بیمار دیگر نیز انجام شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال