یک افشاگر از احتمال احیای سونی اکسپریا اولترا بصورت تاشدنی خبر داد

طبق گزارش نوت بوک چک، یک افشاگر در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد سونی قصد دارد در سال آینده یک گوشی جدید یا طراحی تاشدنی و نمایشگر بزرگ عرضه کند. ممکن است این دستگاه همان اکسپریا اولترا باشد. ترجمه پست این افشاگر به کلمه فلیپ اشاره دارد که ممکن است به گوشی تاشدنی نیز مربوط […]

طبق گزارش نوت بوک چک، یک افشاگر در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد سونی قصد دارد در سال آینده یک گوشی جدید یا طراحی تاشدنی و نمایشگر بزرگ عرضه کند. ممکن است این دستگاه همان اکسپریا اولترا باشد. ترجمه پست این افشاگر به کلمه فلیپ اشاره دارد که ممکن است به گوشی تاشدنی نیز مربوط شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، این فرد مدعی شد سونی قصد دارد در سال آینده یک گوشی با نمایشگر ۶.۹۵ اینچی عرضه کند. با توجه به اینکه امکان معرفی گوشی سونی Xperia 1 v در سال آینده وجود ندارد، پس احتمالا گوشی مورد نظر همان اکسپریا اولترا خواهد بود. فرد دیگری در توییتر در این مورد گفته است گوشی جدید سونی به نام Xperia 1 Ultra خواهد بود.

سونی پیش از این گوشی اکسپریا وان مارک ۴ را با نمایشگر ۶.۵ اینچ عرضه کرده بود و مدل جدید نیز ابعادی در همین اندازه خواهد داشت. تعداد گوشی های اکسپریا مدل اولترا که توسط سونی عرضه شد بسیار اندک بود. تنها گوشی عرضه شده با نمایشگر ۶.۹ اینچ مدل اکسپریا زد اولترا بود.

افشاگر چینی به عبارت نمایشگر فلیپ ۶.۹۵ اینچی 4K اشاره کرده است. با توجه به توصیف این گوشی ممکن است سونی در سال جدید گوشی جدیدی را عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال