ساخت تاسیساتی شبیه به یک باتری غول پیکر که می تواند با هوای فشرده انرژی ذخیره کند

یک شرکت انگلیسی قصد دارد تاسیساتی را احداث کند که می تواند شبیه به یک باتری غول پیکر و با استفاده از هوای فشرده انرژی را ذخیره کند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، شرکت انگلیسی هایویو پاور (Highview Power) که در حوزه انرژی های تجدید پذیر فعالیت می کند طرحی را ایجاد […]

یک شرکت انگلیسی قصد دارد تاسیساتی را احداث کند که می تواند شبیه به یک باتری غول پیکر و با استفاده از هوای فشرده انرژی را ذخیره کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، شرکت انگلیسی هایویو پاور (Highview Power) که در حوزه انرژی های تجدید پذیر فعالیت می کند طرحی را ایجاد کرده است که در آن یک تاسیسات بزرگ عملکردی شبیه به یک باتری غول‌پیکر دارد و از هوای فشرده نیز برای ذخیره انرژی استفاده می کند. شرکت انگلیسی هایوی پاور با استفاده از الکتریسیته مخزن بزرگی از هوای فشرده را ایجاد می کند. این هوا در هنگام خارج شدن از حالت فشرده می تواند قدرت زیادی را برای یک توربین غول پیکر ایجاد کند و بدین ترتیب انرژی پاک نیز تولید خواهد شد.

این مخزن انرژی می‌تواند همانند پنل های خورشیدی یا توربین های بادی الکتریسیته تولید کند. برای راه اندازی این تجهیزات حدود 12.42میلیون دلار بودجه دولتی در کشور انگلستان اختصاص داده شده است. این پروژه در صورت موفقیت انرژی های تجدیدپذیر را برای استفاده در خانه ها و کارها فراهم می‌کند. در این پروژه تعداد زیادی از مهندسان با سابقه حوزه نفت و گاز با یکدیگر همکاری کرده تا در تامین انرژی تجدیدپذیر موفقیت‌هایی را به دست آورند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال