پدری که برای جلوگیری از آنلاین بودن کودکان از دستگاه پارازیت انداز چند موجی استفاده کرد

پدر چند فرزند در یکی از شهرهای فرانسه برای جلوگیری از آنلاین شدن بچه های خود تلاش کرد تا اینترنت محل سکونت خود را قطع کند اما وی به اشتباه باعث قطع اینترنت کل شهر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پدر فرانسوی برای آنلاین نبودن کودکان خود از دستگاه پارازیت انداز […]

پدر چند فرزند در یکی از شهرهای فرانسه برای جلوگیری از آنلاین شدن بچه های خود تلاش کرد تا اینترنت محل سکونت خود را قطع کند اما وی به اشتباه باعث قطع اینترنت کل شهر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پدر فرانسوی برای آنلاین نبودن کودکان خود از دستگاه پارازیت انداز چند موجی استفاده کرد تا بتواند اینترنت محل سکونت خود را در شهر Messanges قطع کند. از طرفی این دستگاه با سیگنال های مخابراتی تداخل کرده و کل اینترنت شهر را قطع کرد. این فرد به دلیل استفاده از این دستگاه غیر قانونی به شش ماه زندان متهم خواهد شد.

این فرد با وجود اطلاع از غیر قانونی بودن این دستگاه از آن برای عدم حضور فرزندان در شبکه اجتماعی استفاده کرد. اما قدرت پارازیت او به حدی بود که اینترنت تمام شهر نیز قطع شد. پس از این اتفاق شهروندان گزارش‌هایی را در رابطه با قطع اینترنت اعلام کردند و تحقیقات دولت نشان داد که دستگاه استفاده شده توسط این فرد باعث قطعی اینترنت تمام شهر شده است. به گفته نشریه فرانسوی این فرد در ابتدا تنها قصد داشت تا فرزندان خود را از اینترنت محروم کند اما از این موضوع که امواج دستگاه با اختلال ایجاد شده می‌تواند ارتباطات منطقه‌ای و حوزه شهری را نیز به وجود آورد بی خبر بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال