یک فروچاله غول پیکر با قطری برابر ۲۵ متر در شیلی ظاهر شد

مقامات کشور شیلی اعلام کردند یک فرو گودال غول پیکر با قطری برابر ۲۵ متر و عمق ۲۰۰ متر در نزدیکی یک معدن به طرز عجیبی ظاهر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های شیلی نشان می دهد یک فروچاله عمیق در نزدیکی یک شرکت کانادایی به […]

مقامات کشور شیلی اعلام کردند یک فرو گودال غول پیکر با قطری برابر ۲۵ متر و عمق ۲۰۰ متر در نزدیکی یک معدن به طرز عجیبی ظاهر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های شیلی نشان می دهد یک فروچاله عمیق در نزدیکی یک شرکت کانادایی به نام Lundin Mining که مشغول معدن کاری است به وجود آمده است. این فروچاله توسط سرویس ملی زمین شناسی و معدن کاری شیلی شناسایی و به گفته مدیر این آژانس توسط متخصصان این گروه بررسی شده است.

 مونته نگرو یکی از پرسنل متخصص این آژانس در مورد این فروچاله میگوید: تنها آب در این فروچاله وجود دارد و حدود ۲۰۰ متر تا کف آن فاصله است. هیچ ماده دیگری در کف این فروچاله شناسایی نشده است. طبق بیانیه شرکت Lundin Mining  در مورد این فروچاله این گودال عظیم تاثیری روی زیرساخت ها و همچنین فعالیت های معدنی این شرکت نداشته است.

 شرکت Lundin Mining قصد دارد بررسی های بیشتری را با هدف شناسایی علت شکل گیری این فروچاله عظیم انجام دهد. نزدیکترین خانه به این فروچاله حدود چند صد متر فاصله دارد و در حال حاضر بخش اعظم این محل در اختیار این شرکت معدنکاری قرار گرفته تا به فعالیت های خود بپردازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال