یک گروه هکری از حمله به سرورهای هندی ایسر و سرقت اطلاعات آنها خبر داد

به نظر می‌رسد هکرها توانستند با حمله به سرور کاربران هندی ایسر میلیون‌ها اطلاعات این کاربران را به سرقت ببرند. این سرور مربوط به سیستم خدمات پس از فروش این شرکت در هند است که در آن اطلاعات بسیار زیادی مربوط به کاربران قرار داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، انجمن ناظران […]

به نظر می‌رسد هکرها توانستند با حمله به سرور کاربران هندی ایسر میلیون‌ها اطلاعات این کاربران را به سرقت ببرند. این سرور مربوط به سیستم خدمات پس از فروش این شرکت در هند است که در آن اطلاعات بسیار زیادی مربوط به کاربران قرار داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، انجمن ناظران حریم خصوصی PrivacyAffairs اطلاعات مربوط به سرقت داده ها توسط هکرها را منتشر کرد. این انجمن جزئیاتی را در رابطه با نقص داده ها به اشتراک گذاشت. میکلوس زولتان، بنیان‌گذار این انجمن می‌گوید: یک گروه هکری به نام Desorden در یکی از این انجمن ها پستی را در رابطه با سرقت اطلاعات سرورهای هندی ایسر منتشر کرد. در این پست مشخص شد این سرورها هک و اطلاعات آنها نیز به سرقت رفته است.

این اطلاعات شامل اطلاعات ورود به سیستم و دیگر اطلاعات شخصی مربوط به میلیون ها کاربر و توزیع کننده محصولات ایسر در هند است. پس از انتشار این خبر سخنگوی ایسر پس از تایید این نقض اعلام کرد هم اکنون پروتکل های امنیتی در زیرمجموعه هندی آغاز به کار کرده است. همچنین جزئیات این سرقت به نیروی انتظامی گزارش شده و کلیه کاربران آسیب دیده نیز از این موضوع مطلع شدند. به گفته این سخنگو هکرها نتوانستند در تداوم تجارت ایسر خلل ایجاد کنند. همچنین این شرکت در مصاحبه‌ای به BleepingComputer گفته است با شناسایی حمله جداگانه‌ای به بخش خدمات پس از فروش در هند کانال های امنیتی و اسکن کامل سیستم ها آغاز شد. کلیه مشتریان آسیب دیده نیز اطلاع رسانی شدند.

البته هنوز نقض داده های امنیتی در ایسر به طور کامل مشخص نشده است. اما طبق گزارشهای PrivacyAffairs هکرها به داده های مشتری های این شرکت دست پیدا کردند. به طوری که پس از اعلام این موضوع ۱۰ هزار پرونده از این شرکت ارائه شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال