یک هکر نسخه مجرمانه ChatGPT را منتشر کرد

یک هکر در اقدامی خاص نسخه جدیدی از چت بات ChatGPT را توسعه داده که تنها برای اعمال محرمانه مورد استفاده خواهد بود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نرم افزار جدید این هکر تفاوت مهمی با ساخته شرکت OpenAI دارد. این چت بات جدید با نام WormGPT مخصوص مجرمان سایبری بوده و […]

یک هکر در اقدامی خاص نسخه جدیدی از چت بات ChatGPT را توسعه داده که تنها برای اعمال محرمانه مورد استفاده خواهد بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نرم افزار جدید این هکر تفاوت مهمی با ساخته شرکت OpenAI دارد. این چت بات جدید با نام WormGPT مخصوص مجرمان سایبری بوده و بدون محدودیت اخلاقی توسعه داده شده است. هدف از ساخت آن نیز تولید بدافزار و حملات فیشینگ بوده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط وبسایت پی سی مگ و طبق اطلاعات شرکت SlashNext، توسعه دهنده این چت بات آن را در یک انجمن گفت و گوی هکری برای فروش گذاشته است. این شرکت پس از آزمایش این چت بات گفته هکرها دست به ساخت نمونه ای از چت بات ChatGPT زده اند که در امور خرابکارانه به آنها کمک خواهد کرد. توسعه این چت بات در ماه مارس بوده اما از کاه گذشته کار خود را آغاز کرده است.

هکر سازنده این چت بات مدعی شد برای ساخت آن از مدل زبانی قدیمی و متن باز شرکت OpenAI استفاده کرده است. همچنین این پروژه در آینده برای کارهای غیر قانونی استفاده خواهد شد. همچنین هکرهایی که از این نسخه لستفا ه کرده اند به راحتی می توانند در آینده داده های خود را به فروش برسانند. هکرهای کلاه سیاه هر کاری را با استفاده از WormGPT انجام خواهند داد. همچنین دیگران نیز با استفا ع از آن می توانند هر کاری دلشان میخواهد انجام دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال