موزه بزرگ و کاملی از محصولات اپل در ورشو لهستان افتتاح شد

با هدف نمایش محصولات اپل محلی در یک کارخانه سابق فلزکاری در ورشو لهستان به عنوان موزه جدید این شرکت راه اندازی شد. این موزه با تلاش یک مجموعه دار و معمار لهستانی به نام جاست لوپینا و با بیش از ۱۶۰۰ قطعه برپا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موزه […]

با هدف نمایش محصولات اپل محلی در یک کارخانه سابق فلزکاری در ورشو لهستان به عنوان موزه جدید این شرکت راه اندازی شد. این موزه با تلاش یک مجموعه دار و معمار لهستانی به نام جاست لوپینا و با بیش از ۱۶۰۰ قطعه برپا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موزه برپا شده در ورشو لهستان از بزرگترین و کاملترین مجموعه محصولات اپل با ۱۶۰۰ قطعه را شامل می‌شود که می تواند تاریخ ۴۶ ساله این شرکت را به نمایش بگذارد. محل آن نیز یک کارخانه سابق فلزکاری در ورشو است.

جاسک لوپینا موسس این موزه می گوید: هدف از برپایی آن اطلاع بازدیدکنندگان از محصولات اپل از زمان تاسیس تاکنون بوده است. به طوری که آنها می‌توانند ببینند این محصولات در ابتدا چقدر ساده بوده اند. پیش از این در سال ۲۰۱۷ در خانه لوپینا نیز این موزه به شکل محدود برپا شده بود اما اکنون با افزایش تعداد قطعات برای نمایش همه آنها فضای کافی وجود نداشت و با وجود فضای بیشتر کنونی هنوز هم کلیه قطعات به صورت یکباره در معرض دید قرار ندارند. در این موزه نیز برخی محصولات قدیمی اپل مانند مکینتاش و کامپیوتر های نکست یا آیپد و آیپاد دیده می شود.

 حتی در روی دیوار نیز تبلیغات برجسته مانند Think Different در سال ۱۹۹۷ قابل مشاهده است. لوپینا در ابتدا این محصولات را تنها برای سرگرمی جمع آوری می کرد. وی میگوید محصولات قدیمی اپل در آن زمان بسیار گران بودند. او پس از جمع آوری تعداد بیشماری از قطعات تلاش کرد تا موزه ای را در رابطه با محصولات جمع آوری شده راه‌اندازی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال