لیستی از بزرگترین مشتریان شرکت TSMC منتشر شد؛ اپل در صدر قرار دارد

نگاهی به فهرست مهمترین مشتریان شرکت TSMC نشان می دهد اپل ۲۵.۹ درصد از درآمد این شرکت را تشکیل داده است. به طوری که هیچکدام از شرکتهای مطرح حتی نتوانستند خود را به نزدیکی اپل برسانند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات منتشر شده توسط بلومبرگ و دیجی تایمز، اولین مشتری بزرگ […]

نگاهی به فهرست مهمترین مشتریان شرکت TSMC نشان می دهد اپل ۲۵.۹ درصد از درآمد این شرکت را تشکیل داده است. به طوری که هیچکدام از شرکتهای مطرح حتی نتوانستند خود را به نزدیکی اپل برسانند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات منتشر شده توسط بلومبرگ و دیجی تایمز، اولین مشتری بزرگ TSMC شرکت اپل است که توانسته ۲۵.۹ درصد از درآمد فصلی این شرکت را به وجود بیاورد. پس از آن شرکت مدیا تک قرار دارد که ۵.۸ درصد از درآمدهای این شرکت را شکل داده است. این در حالی است که دیگر شرکت ها کمتر از ۵ درصد در درآمد TSMC سهم داشتند.

با تغییر برنامه های اینتل به عنوان مطرح شدن در طراحی تراشه ممکن است شرایط موجود تغییر کرده و دیگر شرکت‌ها سفارش های بیشتری را به TSMC بدهند. از طرفی در صورت همکاری اینتل با TSMC برای ساخت محصولات این شرکت خواهد توانست از بحران‌های مربوط به تولید هزینه خارج شود.

پس از مهاجرت اپل از محصولات اینتل و طراحی تراشه های اختصاصی مدیر عامل اینتل اعلام کرده بود: اپل تصمیم دارد تا تراشه هایی بهتر از تراشه های ما تولید کند و براستی که توانسته محصول بسیار خوبی نیز بسازد. اینتل قصد دارد پس از تغییر استراتژی سهم بیشتری از بازار جهانی تراشه ها را تصاحب کند. اگرچه این بازار در دو سال اخیر با مشکلاتی نظیر عدم پاسخگویی نیاز مشتری همراه بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال