زمستانی سرد و طولانی برای بازار کریپتو با سقوط آزاد ۲ تریلیون دلاری

درحالی بازار رمز ارزها ریزش‌های بی سابقه ای را تجربه می کند که اکنون ارزش بازار کریپتو حدود دو تریلیون دلار کاهش داشته است. هنوز مشخص نیست زمستان کریپتو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و یا اینکه بازار ارزهای دیجیتال با یک تهدید نگران کننده همراه است یا وضعیت آن تغییر خواهد کرد. به […]

درحالی بازار رمز ارزها ریزش‌های بی سابقه ای را تجربه می کند که اکنون ارزش بازار کریپتو حدود دو تریلیون دلار کاهش داشته است. هنوز مشخص نیست زمستان کریپتو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و یا اینکه بازار ارزهای دیجیتال با یک تهدید نگران کننده همراه است یا وضعیت آن تغییر خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، به دلیل فراز و نشیب های زیادی در بازار رمز ارزها و ریزش های اخیر برخی تحلیلگران نظراتی را در مورد وضعیت فعلی بازار اعلام کردند که می‌تواند تا حدی به افراد حاضر در آن کمک کند. از سوالات مهم کنونی فعالان بازار رمز ارز وضعیت ریزش ها و آینده آن است. اینکه آیا کریپتو با پشت سر گذاشتن روزهای طلایی اکنون دیگر برای ورود مناسب نیست؟

پیش از این نیز بازار رمز ارزها چندین بار چنین شرایط سخت و نزولی را سپری کرده است. ولی در نهایت هربار این زمستان به پایان رسیده است. البته هنوز برخی تحلیلگران بازار نسبت به وضعیت کنونی نگران بوده و آن را کمی متفاوت می دانند. هنوز مشخص نیست بازار کریپتو میتواند تا چه زمانی با این آزمون سخت روبه رو شود و با موفقیت از آن عبور کند.

 برخی تحلیلگران نیز جلسات فدرال رزرو آمریکا را در این بازار دخیل دانسته‌اند. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین نیز ۷۰ درصد از بالاترین رکورد خود سقوط کرده است. می توان آن را به عنوان دلیلی برای کاهش قیمت بقیه رمز ارزها دانست. از طرفی فروپاشی اکوسیستم ترا نیز باعث بی ارزش شدن ۴۰ میلیارد دلار توکن در بازار شد.

شرایط ریزش بازار کریپتو و همچنین ترس از ورود به این بازار باعث ایجاد زمستان کریپتویی شده است. از آخرین خواب زمستانی کریپتو در سال ۲۰۲۰ تاکنون ارزش این بازار به حدود ۳ تریلیون دلار رسیده بود و اکنون به کمتر از یک تریلیون دلار سقوط کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال