شکایت دسته جمعی از سامسونگ به خاطر سرویس بهینه سازی بازی

سرویس بهینه سازی بازی در گوشی های گلکسی اس سامسونگ باعث کاهش عملکرد این گوشی ها شده است. همین موضوع باعث شد جمعی از کاربران شکایتی دسته جمعی را علیه این شرکت کره‌ای ارائه کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی از کاربران از طریق آزمون های مختلف متوجه شدند سامسونگ بسیاری […]

سرویس بهینه سازی بازی در گوشی های گلکسی اس سامسونگ باعث کاهش عملکرد این گوشی ها شده است. همین موضوع باعث شد جمعی از کاربران شکایتی دسته جمعی را علیه این شرکت کره‌ای ارائه کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی از کاربران از طریق آزمون های مختلف متوجه شدند سامسونگ بسیاری از برنامه های محبوب را در گوشی های پرچمدار محدود میکند که هدف از آن حفظ طول عمر باتری و یا داغ شدن بیش از حد گوشی در هنگام استفاده زیاد است. همین امر باعث حذف شدن چهار نسل آخر گوشی های سریع گلکسی از فهرست توسعه دهندگان بنچمارک بوده است. علاوه بر آن بسیاری از کاربران نیز اعلام کردند این مشکل در مدل های قدیمی نیز وجود دارد. پس از آن سامسونگ در پاسخ به این اعتراض اعلام کرد سرویس بهینه سازی بازی به دستگاه های گلکسی کمک خواهد کرد تا عملکرد بهتری داشته و عمر باتری را نیز به گونه‌ای متعادل خواهد کرد تا تجربه کاربر بهبود یابد.

به نظر می‌رسد با توجه به پاسخ های سامسونگ در مورد سرویس بهینه سازی بازی‌ها به صورت آگاهانه این بازی‌های محبوب را محدود کرده است. البته این تنها مشکل سامسونگ محسوب نمی‌شود. یک نشریه محلی نیز از یک شکایت دسته جمعی در مورد عملکرد گوشی های سامسونگ منتشر کرده است که طی آن چندین دارنده گلکسی اس ۲۲ در مورد عملکرد گوشی ناراضی بوده و به دنبال دریافت ۲۴۵ دلار غرامت برای هر نفر هستند.

افزایش قدرت گوشی‌های هوشمند اخیر نسبت به سیستم خنک کنندگی شان باعث شده تا شرکت‌هایی مانند ریزر به دنبال ساخت فن های RGB به صورت جداگانه برای اتصال به گوشی باشند. همچنین نوبیا نیز به دنبال طراحی فن های کوچک برای ادغام در گوشی‌های هوشمند است تا بتواند بالاترین سطح عملکرد پایدار را در تراشه ها ایجاد کند. تنها از طریق حفظ پایداری عملکرد گوشی و عدم آسیب به اعضای داخلی در اثر گرمای زیاد می توان این اقدام سامسونگ را توجیه کرد. اما به نظر می‌رسد بهتر بود این موضوع قبل یا هنگام معرفی گوشیهای جدید به طرفداران توضیح داده می شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال