یک میلیونر با خرید یک رادار قدیمی به شکار بشقاب پرنده ها می رود

یک میلیونر با خرید یک سیستم رادار ۷.۶ متری متعلق به دوران جنگ سرد قصد دارد به شکار بشقاب پرنده ها برود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک میلیونر به جای صرف ثروت خود برای خرید خودرو و یا قایق های مجلل و لوکس یک ایستگاه راداری دوران جنگ سرد در نورویچ […]

یک میلیونر با خرید یک سیستم رادار ۷.۶ متری متعلق به دوران جنگ سرد قصد دارد به شکار بشقاب پرنده ها برود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک میلیونر به جای صرف ثروت خود برای خرید خودرو و یا قایق های مجلل و لوکس یک ایستگاه راداری دوران جنگ سرد در نورویچ انگلستان را خریداری کرده است. ویلیام ساچیتی یک کارآفرین بریتانیایی است که توانسته با ثروت خود شبکه ای از جاده های خصوصی را به اندازه ۲۵۰ هزار مایل خریداری کند تا بتواند وسیله نقلیه خودران خود را به شکل یک سفینه فضایی آزمایش کند.

 در این زمین یک رادار قدیمی مربوط به دوران جنگ نیز وجود دارد این دستگاه در قدیم توسط ارتش بریتانیا برای هشدار در مورد رصد احتمالی استفاده از موشک‌های هسته‌ای بکار میرفت. این میلیونر قصد دارد از این دستگاه برای شکار بشقاب پرنده ها استفاده کند. ساچیتی می گوید به هر نحوی این سیستم را راه اندازی می کند و بدین ترتیب بهترین راه برای استفاده از آن توسط مردم انتخاب خواهد شد. سپس مردم نیز می خواهند از آن برای شکار بشقاب پرنده ها و فرازمینی ها استفاده کنند.

 این سیستم راداری بزرگ که پیش از این در پایگاه نیروی هوایی سلطنتی در انگلستان قرار داشته است با یک قیمت چهار میلیون و هفتصد و هشتاد هزار دلاری به فروش گذاشته شد. اما این میلیونر قیمت خرید خود را اعلام نکرده است. وی زمان احیا و راه اندازی این دستگاه را دو سال تعیین کرد و گفته است این دستگاه میتواند همانند فیلم جنگ ستارگان کاری که در کودکی برای من انجام شده بود برای دیگران نیز انجام دهد.

ساچیتی علاوه بر کارآفرینی یک متخصص رباتیک و همچنین متخصص هوش مصنوعی است که در بیشتر اوقات فراغت خود از این تخصص برای حل مشکلات جهان استفاده کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال