تغییر جدید ویندوز 11 که تاکنون کشف نشده بود

به تازگی یکی از کاربربان ویندوز 11 از یک تغییر مهم در این سیستم عامل خبر داده که تاکنون کشف نشده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویندوز جدید مایکروسافت به نام ویندوز 11 در روزهای گذشته و پس از مدت ها انتظار بالاخره معرفی شد. همانطور که تمامی کاربران انتظار داشتند […]

به تازگی یکی از کاربربان ویندوز 11 از یک تغییر مهم در این سیستم عامل خبر داده که تاکنون کشف نشده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویندوز جدید مایکروسافت به نام ویندوز 11 در روزهای گذشته و پس از مدت ها انتظار بالاخره معرفی شد. همانطور که تمامی کاربران انتظار داشتند تغییرات اساسی ای را در این سیستم عامل شاهد بوده ایم. از جمله این تغییرات می توان به تغییرات نوار ابزار اشاره کرد. در این قسمت شاهد تمرکز آیکون های مربوط به اپلیکیشن های مختلف هستیم. همچنین دکمه استارت و منوی ویندوز 11 نیز با تغییرات ظاهری بسیاری همراه بوده است.

این در حالیست که mspoweruser تغییر جدیدی را در ویندوز 11 کشف کرده که پیش از این مورد توجه نبوده است. قابلیت پیش نمایش پوشه ها در ویندوز 11 برخلاف پیش پشتیبانی نمی شود. در هنگام معرفی این تغییر در ویندوز 11 هرگز این موضوع مورد توجه نبود. در ویندوز 11 آیکون های پوسته جدید طوری طراحی شده اند که دیگر پیش نمایش محتوای پوشه را انجام نمی دهند.

این موضوع اولین بار در سایت ساب ردیت و توسط OmNomDeBonBon اعلام شد. این بدان معنی است که کاربر دیگر نمی تواند از محتوای پوشه باخبر شود. هنوز مشخص نیست مایکروسافت قصد دارد این ویژگی را مجددا به ویندوز 11 اضافه کند یا خیر. اما سوال اینجاست با توجه به شکل ظاهری پوشه ها در ویندوز 11 که بصورت افقی قرار دارند، در صورت اضافه شدن قابلیت مشاهده، پیش نمایش محتوای درون پوشه ها به چه نحوی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال