گجت جدید فیسبوک به نام پورتال تی وی

گجت جدید فیسبوک به نام پورتال تی وی با قابلیت اتصال به تلویزیون از طریق کابل HDMI رونمایی شد. با اتصال این گجت به تلویزیون خود ، آن را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل کنید. این اتصال به کاربر اجازه میدهد تا با کمک دوربین 120 درجه تعبیه شده در آن بتواند تماس تصویری با […]

گجت جدید فیسبوک به نام پورتال تی وی با قابلیت اتصال به تلویزیون از طریق کابل HDMI رونمایی شد. با اتصال این گجت به تلویزیون خود ، آن را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل کنید.

این اتصال به کاربر اجازه میدهد تا با کمک دوربین 120 درجه تعبیه شده در آن بتواند تماس تصویری با مخاطبین فیسبوک برقرار کند.  اتصال پورتال تی وی از طریق کابل HDCVI انجام میشود . در این فناوری 8 عدد میکروفون محیطی قرار گفته است. همچنین این دستگاه از دو فرمان صوتی Hey Portal و آمازون الکسا نیز بهره میبرد . بطوریکه کاربر میتواند از طریق فرمان صوتی Hey Portal جهت کم و زیاد کردن صدا و یا تعویض آهنگ و از طریق دستیار الکسا به جستجوهای اینترنتی بپردازد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز ، فیسبوک در اقدامی انحصاری این سیستم را مجهز به Watch Together کرده است. که دو کاربر به طور همزمان میتوانند یک فیلم را در فیسبوک واچ تماشا کنند. در نتیجه فقط در صورت برقراری تماس از طریق فیسبوک مسنجر میتوان به تماشای فیلم بصورت دو نفره پرداخت.

از دیگر اقدام فیسبوک در جهت حفظ حریم شخصی ساخت درپوش برای دوربین این دستگاه و همچنین استفاده از سوئیچ قطع کردن میکروفون و دوربین است. دوربین پورتال تی وی از طریق هوش مصنوعی میتواند حرکت شخص را تشخیص داده و همزمان با حرکت ، تصویر را نیز حرکت دهد. البته این قابلیت تنها میتواند حضور شخص را تشخیص دهد. و هویت فرد شناسایی نخواهد شد. رمزنگاری این دستگاه نیز همانند واتساپ و مسنجر بصورت دو سویه است. قیمت آن 150 دلار و در 5 نوامبر امسال به بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال