آپدیت جدید iOS 14.7 با قابلیت پشتیبانی از باتری مگ سیف منتشر شد

آپدیت جدید iOS 14.7 به صورت عمومی منتشر شد و کاربران با استفاده از این آپدیت می‌توانند از باتری مگ سیف استفاده کنند. همچنین در این آپدیت اپل کارت، اپلیکیشن‌ هوم و پادکست بهبودهایی را تجربه کرده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل آپدیت جدید iOS 14.7 را برای کاربران عرضه […]

آپدیت جدید iOS 14.7 به صورت عمومی منتشر شد و کاربران با استفاده از این آپدیت می‌توانند از باتری مگ سیف استفاده کنند. همچنین در این آپدیت اپل کارت، اپلیکیشن‌ هوم و پادکست بهبودهایی را تجربه کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل آپدیت جدید iOS 14.7 را برای کاربران عرضه کرده است. این به‌روزرسانی کوچکتر از آپدیت های قبلی بوده و تغییرات کمتری را نیز شامل می شود. علت آن نیز زمان کم باقیمانده تا انتشار iOS 15 است. اپل ترجیح داده تا تمرکز خود را روی نسخه جدید iOS متمرکز کند. با این حال آپدیت جدید شامل تغییراتی بوده که می تواند برای کاربران مفید باشد.

از مهمترین تغییرات در نسخه آپدیت جدید پشتیبانی از باتری مگ سیف است. فروش این باتری در چند روز گذشته آغاز شده که می تواند کاربران را ترغیب کند تا نسخه جدید iOS را دریافت کنند. کاربران آیفون ۱۲ می‌توانند با آپدیت سیستم عامل خود از این باتری استفاده کنند.

 تغییر دیگر مربوط به ادغام دو اپل کارت در یک حساب کاربری است که بدین ترتیب کاربران سقف اعتبار حساب بیشتری را تجربه می‌کنند. این آپدیت کمک می کند تا از طریق اپلیکیشن  Wallet  این ادغام صورت گیرد. تغییرات مربوط به اپلیکیشن هوم نیز ویژگی جدیدی است که در نسخه iOS 14.7  کاربران می‌توانند مدیریت زمان را از این طریق انجام دهند. به طوری که چند تایمر به صورت همزمان داشته و آن را مدیریت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال