محصول ایرانی جدید با هدف حذف رسوبات از شیرخشک ساخته شد

شرکت دانش بنیان ایرانی نوعی افزودنی برای حذف رسوبات از شیرخشک تولید کرد که علاوه بر عملکرد بالا نسبت به نمونه‌های خارجی کارایی بهتری دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد عملکرد افزودنی ساخته شده برای حذف سنگ شیر گفته است: وجود این رسوبات در شیر […]

شرکت دانش بنیان ایرانی نوعی افزودنی برای حذف رسوبات از شیرخشک تولید کرد که علاوه بر عملکرد بالا نسبت به نمونه‌های خارجی کارایی بهتری دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد عملکرد افزودنی ساخته شده برای حذف سنگ شیر گفته است: وجود این رسوبات در شیر خشک باعث ایجاد اختلالات و اشکال در ماشین آلات می شود. به همین دلیل می‌توان با استفاده از افزودنی pvc3 رسوبات را به طور کامل حذف کرد.

پیش از این برای حذف رسوبات در شیر خشک از دو محصول خارجی که وارد کشور می شدند استفاده شده بود. اما محصول ایرانی تولید شده علاوه بر کارایی بالاتر مصرف کمتری نیز خواهد داشت. همچنین دیگر در این حوزه نیاز به واردات محصولات خارجی نخواهد بود و ماشین آلات تهیه شیر خشک نیز به دلیل وجود این رسوبات دیگر دچار مشکل نخواهند شد. در تولید این محصول از مهندسی معکوس استفاده شده و تحقیقاتی نیز در این زمینه انجام گرفته است. محصول ایرانی پی وی تری به شکل پودر و با هدف حذف کامل رسوبات و سنگ در شیرخشک استفاده می شود و قیمت آن نیز نسبت به نمونه های وارداتی بسیار پایین تر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال