روشی جدید برای بازیافت همه نوع پلاستیک ابداع شد

روش جدید بازیافت پلاستیک ها می تواند تمامی مواد مشتق شده از نفت را به پودر تبدیل کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت پلاستونیکس روش جدیدی را ابداع کرده است که با کمک آن می توان زباله های پلاستیکی را به پودر تبدیل کرد. این شرکت در کانادا مستقر است و […]

روش جدید بازیافت پلاستیک ها می تواند تمامی مواد مشتق شده از نفت را به پودر تبدیل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت پلاستونیکس روش جدیدی را ابداع کرده است که با کمک آن می توان زباله های پلاستیکی را به پودر تبدیل کرد. این شرکت در کانادا مستقر است و قرار است از روش خود برای حل بحران عظیم زباله های پلاستیکی استفاده کند.

تمرکز روش این شرکت بر روی سیستم ها، دستگاه ها و مواد شیمیایی بکار رفته است. بدین ترتیب بسیاری از محدودیت های بازیابی پلاستیک بصورت سنتی را از بین می برد. حتی پلاستیک های سخت بازیافت نیز در این دسته قرار می گیرند. روش جدید این شرکت بسیار مقرون بصرفه و با انتشار بسیار کم کربن انجام میشود. مصرف انرژی کارآمدی دارد و روش کار آن نیز ساده است. زیرا در فرآیند آن از یک ماده شیمیایی غیرسمی آلی پاک و سبز استفاده میشود.

شرکت مورد نظر روش خود را تغییر کاربری پلاستیک آزمایش شده و ویژه می داند که قادر است همه انواع پلاستیک را ترکیب کرده و بازیافت کند‌. سپس ماده نهایی می تواند یک تراشه قابل پردازش و یا یک ماده پودری باشد. حتی می توان از آن به عنوان یک ماده پر کننده در کنار رزین های پلاستیکی استفاده کرد.

سیستم شرکت پلاستونیکس قادر است پردازش بیش از یک نوع ماده مشتق شده را انجام دهد. ترکیب بیش از ده ماده مشتق شده نیز قابل انجام است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال