قابلیت جدید توییتر به نام Search Subscribe؛ ارسال نوتیفیکیشن برای توییت های حاوی کلمات کلیدی

قابلیت جدید توییتر که به زودی کاربران به صورت عمومی از آن استفاده می کنند میتواند کلمات کلیدی مشخص شده را به صورت نوتیفیکیشن به کاربران اطلاع دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Search Subscribe در توییتر به کاربران کمک می کند تا در صورت انتشار یک توییت حاوی یک کلمه […]

قابلیت جدید توییتر که به زودی کاربران به صورت عمومی از آن استفاده می کنند میتواند کلمات کلیدی مشخص شده را به صورت نوتیفیکیشن به کاربران اطلاع دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت Search Subscribe در توییتر به کاربران کمک می کند تا در صورت انتشار یک توییت حاوی یک کلمه کلیدی به کاربران از طریق نوتیفیکیشن اطلاع رسانی شود. طبق گزارش‌های اخیر جدیدترین نسخه اپلیکیشن موبایل توییتر احتمالا به این قابلیت جدید مجهز خواهد بود و طی آن کلمه جستجو شده کاربران در توئیت ها از طریق نوتیفیکیشن به آنها اطلاع رسانی میشود.

تصاویری که اخیراً توسعه دهنده اندروید در توییتر به نام Dylan Roussel منتشر کرده است نشان می دهد به زودی این قابلیت به این شبکه اجتماعی اضافه میشود. با وجود عدم دسترسی کاربران نحوه عملکرد آن توسط این توسعه دهنده نشان داده شده است. کاربران در توییتر برای جستجو عبارت خاص می‌توانند از آیکون زنگوله در کنار نوار جستجو استفاده کنند. پس از انتخاب آن در صورت انتشار توییت های حاوی آن عبارت برای کاربران نوتیفیکیشن ارسال میشود.

 البته این قابلیت در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و مشخص نیست نوتیفیکیشن مربوطه در آینده چگونه به کاربران نمایش داده خواهد شد تا باعث شلوغی بیش از اندازه نشود. همچنین هنوز مشخص نیست توییتر این قابلیت را در اختیار تمامی کاربران این شبکه اجتماعی قرار می دهد یا خیر. اما احتمالاً در ابتدا مشترکین سرویس اشتراکی توییتر بلو آن را در اختیار خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال