نسخه جدید مرورگر کروم با قابلیت Read Later برای نسخه اندروید منتشر خواهد شد

ویژگی “بعدا بخوانید” قابلیت جدیدی است که در نسخه اندروید مرورگر کروم اضافه شده و مراحل آزمایش خود را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است. گوگل اعلام کرده رونمایی از این ویژگی در نسخه های بعدی انجام خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه ۹۰ مرورگر کروم با قابلیت بعداً […]

ویژگی “بعدا بخوانید” قابلیت جدیدی است که در نسخه اندروید مرورگر کروم اضافه شده و مراحل آزمایش خود را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته است. گوگل اعلام کرده رونمایی از این ویژگی در نسخه های بعدی انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه ۹۰ مرورگر کروم با قابلیت بعداً بخوانید در کانال آزمایشی قناری قرار گرفته و کاربران می توانند برای استفاده از این قابلیت بدون فعال کردن فلگ به این سایت مراجعه کنند. قابلیت بعدا بخوانید ویژگی جدیدی است که کاربر با کمک آن می تواند صفحه وب را برای استفاده در آینده ذخیره کند. برای این منظور تنها با نگه داشتن انگشت بر روی لینک گزینه هایی به کاربر نمایش داده خواهد شد که در آن ویژگی بعداً بخوانید نیز وجود دارد. بدین ترتیب مقالات و صفحه های وب ذخیره شده و پس از آن نیز در پوشه Reading List قابل مشاهده است.

پیش از این در نسخه ios مرورگر کروم در سال ۲۰۱۷ این ویژگی رونمایی شده بود. اما تاکنون از این ویژگی در نسخه اندروید یا دسکتاپ خبری بود. اگرچه این ویژگی پیش از این نیز وجود داشته و تنها مزیت کروم محسوب نمی شود اما با استفاده از آن بسیاری از کاربران به سرویس‌های ثالث نیازی نخواهند داشت. در حال حاضر کاربران می‌توانند با فعال سازی فلگ chrome://flags/#read-later این ویژگی را در نسخه جدید دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال