نسخه جدید مرورگر فایرفاکس با امکانات بیشتر منتشر شد

نسخه 75 مرورگر محبوب فایرفاکس منتشر شده است. فایرفاکس به عنوان رقیب کروم شناخته می شود و کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد. نسخه جدید هر چند ویژگی های جدیدی را منتشر نکرده اما بهبودهایی در این نسخه دیده می شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Neowin، طبق گفته های […]

نسخه 75 مرورگر محبوب فایرفاکس منتشر شده است. فایرفاکس به عنوان رقیب کروم شناخته می شود و کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد. نسخه جدید هر چند ویژگی های جدیدی را منتشر نکرده اما بهبودهایی در این نسخه دیده می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Neowin، طبق گفته های موزیلا ویژگی هایی به نسخه 75 مرورگر کروم اضافه شده است. نوار آدرس این مرورگر هوشمند تر شده و سرعت آن نیز افزایش یافته است. این بهینه سازی برای لپ تاپ هایی با صفحه های کوچک انجام شده است. با کلیلک بر روی نوار ابزار بسیاری از سایت های پربازدید و یا وبسایت هایی که بیشتر مورد استفاده کاربر است ظاهر میشود. این تغییرات در نسخه لینوکس نیز تغییر کرده و با نسخه سیستم عامل متن باز آن یکسان شده است.

ویژگی جدید شناسه‌های امنیتی کَش شده در PKI وب همچنین پشتیبانی از پکیج‌های فلت در لینوکس به آن اضافه شده است که به امنیت بیشتر این مرورگر کمک خواهد کرد. در این نسخه ترکیب بندی صفحات وب در ویندوز نیز اضافه شده که قدرت پردازش مرورگر در رندرگیری صفحات وب در لپ تاپ هایی با سیستم عامل ویندوز را افزایش می دهد.