نسخه جدید macOs به نام کاتالینا با ویژگی های جدید منتشر شد

بالاخره اپل نسخه‌ی نهایی macOS 10.15 با نام کاتالینا را منتشر کرد. این نسخه اخر از ویژگی جدیدی همچون پشتیبانی از اپلیکیشن آیپد بهره مند است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، نسخه نهایی macOS 10.15 با سه اپلیکیشن مجزا با نام‌های اپل‌موزیک و پادکست و اپل‌تی‌وی عرضه شده است. این […]

بالاخره اپل نسخه‌ی نهایی macOS 10.15 با نام کاتالینا را منتشر کرد. این نسخه اخر از ویژگی جدیدی همچون پشتیبانی از اپلیکیشن آیپد بهره مند است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، نسخه نهایی macOS 10.15 با سه اپلیکیشن مجزا با نام‌های اپل‌موزیک و پادکست و اپل‌تی‌وی عرضه شده است. این خبر برای دارندگان کامپیوتر مک خبر خوبی است. اپل برای همگام سازی داده ها در آیفون و آیپد اطلاعات را به فایندر انتقال داده و این مشکل را نیز حل کرده است.

ویژگی جدید این نسخه ، پشتیبانی از اپلیکیشن های آیپد است . اپل بستری روی سیستم ‌عامل مک فراهم کرده تا بتواند از اپلیکیشن های جدید پشتیبانی کند. بدین ترتیب در آینده شاهد اپلیکیشن های جدیدی در این بخش خواهیم بود.

از دیگر ویژگی های این سیستم عامل میتوان به  قابلیت Screen Time‌ اشاره کرد. از‌این ‌پس، می‌توانید با مراجعه به بخش Screen Time در تنظیمات مک، گزارش کارکرد خود را مشاهده کنید . در این آپدیت جدید به حریم خصوصی کاربر نیز توجه شده است. اپلیکیشن ها برای نصب به کسب اجازه از سیستم عامل نیاز دارد. همچنین  قابلیت Activation Lock یک تغییر امنیتی جدید است که باعث میشود هر رایانه‌ی اپلی که از تراشه‌ی امنیتی T2 استفاده کند، دیگر بدون اپل آیدی شما قادر به پاک‌سازی و بازفعال ‌سازی نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال