نسخه جدید اپلیکیشن شاد با امکانات ویژه منتشر شد

نسخه جدید پلتفرم آموزشی شاد با امکانات مناسب در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون کاربر شبکه شاد از این پلتفرم استفاده می کنند و در روزهای آینده نیز کاربران می‌توانند نسخه جدید آن را در اختیار داشته باشند. نسخه جدید پلتفرم آموزشی شاد تغییرات زیادی نسبت به […]

نسخه جدید پلتفرم آموزشی شاد با امکانات مناسب در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است. در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون کاربر شبکه شاد از این پلتفرم استفاده می کنند و در روزهای آینده نیز کاربران می‌توانند نسخه جدید آن را در اختیار داشته باشند. نسخه جدید پلتفرم آموزشی شاد تغییرات زیادی نسبت به نسخه قدیم داشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نسخه جدید برنامه آموزشی شاد از لحاظ طراحی رابط کاربری تغییرات زیادی داشته است. همچنین کارشناسان سعی کردند تا زیباسازی و جذابیت‌های بصری رنگی و کاراکترهای جدیدی به آن اضافه کنند. از لحاظ امنیتی نیز این برنامه از طریق شماره همراه احراز هویت خواهد شد.  همچنین هر کدام از دانش آموزان، معلمان و مدیران با توجه به نقش کاربری خود میتواند دسترسی‌های مناسب همان نقش را داشته باشند. به عنوان مثال زمانی که یک فرد به عنوان مدیر مدرسه احراز هویت می شود کلیه کلاسهای آن مدرسه به صورت خودکار تعریف شده و دیگر نیازی به ساخت گروههای مربوط به کلاس ها نیست.

معلم ها نیز می توانند از طریق این برنامه و با مراجعه به لیست کلاس ها حضور و غیاب خود را انجام دهند. حضور و غیاب هوشمند در این پلتفرم به گونه ای است که حضور دانش آموزان به طور خودکار به صورت هر هفت  دقیقه ثبت شده و به معلم اطلاع رسانی می شود.

اضافه شدن سرویس ارتباط زنده یک طرفه امکان پخش زنده برای گروه را به صورت لایو و یک طرف ایجاد خواهد کرد. همچنین فیلم این پخش زنده نیز به مدت ۲۴ ساعت درون پلتفرم بوده و قابل دانلود است. از دیگر امکانات این برنامه پخش زنده کلاسی با ارتباط زنده دوطرفه است که برای برگزاری جلسات آنلاین مدیران یا اولیا و مربیان مناسب خواهد بود.

 از دیگر مزایای نسخه جدید شاد می توان به برقراری تماس تصویری، سرویس تکلیف برای معلم در سه بخش تکالیف در جریان، تکالیف رسیده و ثبت تکلیف جدید و همچنین سامانه آنلاین آزمون ساز و ارسال آن برای دانش آموزان نام برد.  به عنوان آخرین مزیت این برنامه می توان به پروفایل دانش آموزان اشاره کرد که در آن مجموعه فعالیت های یک فرد در طول یک مدت مشخص برای ارزیابی و معیاری برای شناسایی میزان تلاش وی ثبت می‌شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال