عکس نمونه واقعی گوشی تاشو ویوو X Fold با مکانیزم لولای جدید منتشر شد

عکس جدیدی از گوشی ویوو به نام X Fold منتشر شد که مربوط به گوشی تاشو این شرکت است. اگرچه در این عکس لولای تاشدگی نمایشگر بطور واضح دیده نمی شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در شایعات بسیاری از ساخت یک گوشی تاشو توسط ویوو خبرهایی منتشر شده بود. اکنون عکسی […]

عکس جدیدی از گوشی ویوو به نام X Fold منتشر شد که مربوط به گوشی تاشو این شرکت است. اگرچه در این عکس لولای تاشدگی نمایشگر بطور واضح دیده نمی شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در شایعات بسیاری از ساخت یک گوشی تاشو توسط ویوو خبرهایی منتشر شده بود. اکنون عکسی از نمونه واقعی این گوشی به همراه یک قاب نسبتاً ضخیم منتشر شد که برخی اطلاعات در مورد ظاهر آن را نشان می دهد.

عکس منتشر شده از اولین عکس مربوط به گوشی ویوو X Fold است که ظاهراً در یک ایستگاه متروی چینی گرفته شده است. این گوشی شامل یک نمایشگر تاشو مربعی است که ظاهراً دارای مکانیزم لولای پیچیده خواهد بود. طبق گزارش منتشر شده توسط جی اس ام آرنا مکانیزم لولای جدید طوری طراحی شده که در بخش میانی نمایشگر آن هیچ تاشدگی ای مشخص نیست. احتمالاً رویه این نمایشگر از جنس UTG (شیشه بسیار نازک) خواهد بود.

در گزارش های قبلی نمایشگر تاشو این گوشی را ۸ اینچ با وضوح QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اعلام کرده بودند. همچنین در این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. طبق شایعات قبلی این گوشی از شارژ فوق سریع ۸۰ واتی سیمی و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال