تصاویری از پروژه آرا (A8A01) منتشر شد

در شهریورماه، شرکت گوگل فرآیند تولید اسمارت‌فون ماژولار پروزه آرا (Project Ara) را کنسل کرد و بسیاری از طراحان و مشتریان احتمالی این اسمارت فون را که مشتاقانه منتظر این اسمارت فون بودند، دست خالی گذاشت. با این حال، همکاران ما در سایت Phandroid موفق شده‌اند که به نسخه‌ی Developer edition پروژه آرا با شماره […]

در شهریورماه، شرکت گوگل فرآیند تولید اسمارت‌فون ماژولار پروزه آرا (Project Ara) را کنسل کرد و بسیاری از طراحان و مشتریان احتمالی این اسمارت فون را که مشتاقانه منتظر این اسمارت فون بودند، دست خالی گذاشت. با این حال، همکاران ما در سایت Phandroid موفق شده‌اند که به نسخه‌ی Developer edition پروژه آرا با شماره ی مدل “A8A01” دست یافته و تصاویر جذابی از این اسمارت‌فون را به دست ما برسانند.

این اسمارت‌فون پروژه آرا (A8A01) مجهز به چیپ اسنپدراگون 810 بوده و دارای 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ ذخیره سازی می باشد.در قسمت جلوی این اسمارت فون از ال سی دی TFT 5.46 اینچی با رزولوشن 1080p استفاده شده است و در قسمت پشت آن، دوربین 2.1MP و باتری 3,450mAh به کار رفته‌ است.

ara

مدل  “A8A01” با قطر 12.5 میلی متر و وزن 190 گرم، اسمارت فونی سنگین و قطور به حساب می رود.این مدل همچنین دارای مجموعه‌ای کامل از سنسورها می‌باشد که عبارتند از: GPS، سنسور فشارسنج، سنسور نور، سنسور ژیروسکوپ، سنسور مجاورتی، سنسور شتاب‌سنج، سنسور مغناطیس سنج، سنسور فشار و سنسور جاذبه.

برای مشاهده ی بسیاری دیگر از تصاویر واقعی اسمارت فون پروژه آرا “A8A01”، لینک های زیر را مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال