نمایش طرح اولیه از برج بیت کوین در دبی

طرح برج بیت کوین دوبی توسط سالواتوره لجیرو، در رویدادی با محوریت معماری در دوبی رونمایی شد. توسعه دهنده برج بیت کوین دبی طرح اولیه آن را به نمایش گذاشت. این یک پروژه برنامه ریزی شده است که قرار است در آن اولین هتل زنجیره ای ۴۰ طبقه با مزایای منحصر بفرد مانند NFT به […]

طرح برج بیت کوین دوبی توسط سالواتوره لجیرو، در رویدادی با محوریت معماری در دوبی رونمایی شد. توسعه دهنده برج بیت کوین دبی طرح اولیه آن را به نمایش گذاشت. این یک پروژه برنامه ریزی شده است که قرار است در آن اولین هتل زنجیره ای ۴۰ طبقه با مزایای منحصر بفرد مانند NFT به بهره برداری برسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در هتل بیت کوین دوبی مسافران از مزایایی مانند خرید و فروش بیت کوین بهره مند خواهند شد. این پروژه با هدف نمایش اهمیت دارایی های دیجیتال و به حداقل رسانی تفاوت آن با املاک فیزیکی انجام میگیرد. لجیرو، طی مصاحبه ای با کوین تلگرام اعلام کرد قرار است وی در این پروژه دو مورد از علایق خود را با یکدیگر به پیش ببرد.

او در این مصاحبه اعلام کرد: در مورد این پروژه با بسیاری از کارشناسان کریپتو صحبت کردم و در کمال احترام آنها در مورد املاک چیزی نمی دانستند. همینطور توسعه دهندگان شهری نیز اطلاعاتی در مورد کریپتو نداشتند.

وی با استفاده از تجربیات خود پروژه ای را با استفاده از علاقه خود به ارزهای دیجیتالی و تجربه اش در زمینه املاک متصور شد. او به کوین تلگراف گفت قصد دارد این برج به صورت یک پروژه باز باشد و امکان ساخت یک سازمان مستقل غیرمتمرکز نیز وجود دارد. این برج علاوه بر نسخه فیزیکی که در دوبی ساخته خواهد شد یک نسخه مجازی نیز در متاورس خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال