ادعای یک پژوهشگر در مورد بازدید کاوشگر بیگانه از زمین در سال ۲۰۱۴

یک پژوهشگر از دانشگاه هاروارد مدعی است شهاب سنگی که در سال ۲۰۱۴ در زمین متلاشی شد یک کاوشگر مربوط به بیگانگان بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پژوهشگر دانشگاه هاروارد که پیش از این بخاطر نظریه های خود در مورد بیگانگان مشهور شده است می گوید شهاب سنگ متلاشی شده […]

یک پژوهشگر از دانشگاه هاروارد مدعی است شهاب سنگی که در سال ۲۰۱۴ در زمین متلاشی شد یک کاوشگر مربوط به بیگانگان بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پژوهشگر دانشگاه هاروارد که پیش از این بخاطر نظریه های خود در مورد بیگانگان مشهور شده است می گوید شهاب سنگ متلاشی شده بر ۵راز اقیانوس آرام در واقع کاوشگر بیگانگان بوده است. این فرد با شروع یک ماموریت ۱.۵ میلیون دلار ی قصد دارد این ادعا را اثبات کند. آوی لوب، پیش از این به مدت چندین سال همکاری نزدیکی با ارتش آمریکا داشته است تا بتواند منطقه برخورد این شهاب سنگ در گینه نو را شناسایی کرده و بتوان. برای شناسایی و بررسی قطعات آن سفر خود را آغاز کند. لوب قصد دارد برای پیدا کردن قطعات این شهاب سنگ کف اقیانوس را غربالگری کند.

لوب پس از اعلام تماس بیگانگان با زمین به شهرت رسید و در سال ۲۰۲۱ نیز کتابی در این زمینه با نام فراز زمینی، اولین حیات هوشمند در فرازمین منتشر کرد. وی در این کتاب با استفاده از استدلال خود جرم فضایی اوموآموآ را یک بادبان سبک برای تامین انرژی فضاپیما دانسته و می گوید این جرم سیارک یا یک دنباله دار نبوده است. طبق تحقیقات لوب این شهاب سنگ در زمان انفجار سیگنالی با کیفیت بالا را همراه با موج انفجار ایجاد کرد که در آن زمان توسط لرزه سنج واقعی در جزیره مانوس ثبت شد.

لوب در مورد تفاوت این جرم فضایی می گوید این نخستین نمونه ای محسوب میشود که از خارج از منظومه شمسی آمده و نسبت به نمونه های قبلی سفت تر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال