دادگاهی در روسیه دستور توقیف دارایی گوگل در این کشور را صادر کرد

یک دادگاه روسی در مسکو دستور داد تا تمام دارایی‌ها و سرمایه های گوگل در این کشور به قیمت ۷ میلیون دلار توقیف شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از رویترز، دستور توقیف دارایی های گوگل در مسکو توسط دادگاهی در این کشور زمانی انجام گرفت که پیش از […]

یک دادگاه روسی در مسکو دستور داد تا تمام دارایی‌ها و سرمایه های گوگل در این کشور به قیمت ۷ میلیون دلار توقیف شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از رویترز، دستور توقیف دارایی های گوگل در مسکو توسط دادگاهی در این کشور زمانی انجام گرفت که پیش از آن شکایتی درباره محدودیت‌های ایجاد شده توسط یوتیوب بر کانال تلویزیونی مشهور این کشور انجام شد.

پس از آن رسانه های خبری روسیه اعلام کردند شکایت مربوطه به شرکت گازپروم مدیا روسیه تعلق دارد و شبکه تلویزیونی جی پی ام آن را انجام داده و طی آن درخواست بازگشت حساب کاربری خود در یوتیوب را داشته است. یوتیوب همراه با دیگر شرکت های فناوری تحریم هایی را علیه رسانه های دولتی روسیه اعمال و کانال برخی رسانه‌های دولتی این کشور را مسدود کرده است.

البته سیاستمداران روسی نیز پس از آن فشار روز افزونی را به یوتیوب وارد کرد. پس از آن روسیه نیز در اقدامی مشابه فیسبوک و اینستاگرام را در این کشور مسدود کرد. شکایت انجام گرفته نیز مربوط به اقدامات موقت بوده و نتیجه آن در حال بررسی است. طبق گزارش های منتشر شده اقدامات مربوط به این شکایت شامل توقف سرمایه ها و توقیف تمام اموال منقول و غیر منقول گوگل خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال