یک شرکت امنیتی نسبت به وخیم تر شدن حملات سایبری با کمک ChatGPT هشدار داد

به گفته کارشناسان امنیت سایبری قابلیت های جدید چت بات ChatGPT به کلاهبرداران اینترنتی کمک خواهد کرد. بنابراین نیاز است تا برای مقابله با حملات جدید آماده شد و با تمهیدات گرفته شده امنیت کاربران را حفظ کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت امنیت سایبری نورتون در گزارش اخیر خود اعلام […]

به گفته کارشناسان امنیت سایبری قابلیت های جدید چت بات ChatGPT به کلاهبرداران اینترنتی کمک خواهد کرد. بنابراین نیاز است تا برای مقابله با حملات جدید آماده شد و با تمهیدات گرفته شده امنیت کاربران را حفظ کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت امنیت سایبری نورتون در گزارش اخیر خود اعلام کرد کلاهبرداران از ChatGPT به سه روش مختلف برای کلاهبرداری سواستفاده خواهند کرد. اولی خلق محتوا با استفاده از دیپ فیک است. دومی فیشینگ و سونی نیز ساخت بدافزارها یا سرعت بیشتر است.

این شرکت امنیتی در گزارش خود اضافه کرد مهاجمان با استفاده از این فناوری اطلاعات گمراه کننده و نادرست را با کیفیت بهتری تولید می کنند. بدین ترتیب می توانند بطور موثرتر به پیاده سازی حملات خود بپردازند.

چت بات ChatGPT قادر است بررسی های جعلی برای محصولات مختلف تولید کند. همچنین می تواند بررسی ها را با لحن های مختلف بنویسد. امکان استفاده از این هوش مصنوعی در حملات هدفمند مانند آزار یا زورگویی نیز وجود دارد.

به گفته این شرکت امنیتی در حال حاضر بسیاری از حملات فیشینگ توسط افرادی انجام میگیرد که تسلط آنها به زبان انگلیسی بسیار کم است. اشتباهات آنها نیز باعث میشود تا هدف آنها مشخص شود. اما با کمک این هوش مصنوعی می توان متن هایی بدون اشکال و قانع کننده تولید کرد. احتمالا در آینده شاهد افزایش آمار حملات سایبری و کلاهبرداری ها خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال