سرویسی که با استفاده از هوش مصنوعی کلاهبرداران را دست به سر می‌کند

یک فرد خلاق سیستم جدیدی را مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده است که می تواند کلاهبرداران تلفنی را دست به سر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی میتواند کارهای فوق العاده ای انجام دهد. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده یک فرد خلاق سیستمی را توسعه داده که با […]

یک فرد خلاق سیستم جدیدی را مبتنی بر هوش مصنوعی توسعه داده است که می تواند کلاهبرداران تلفنی را دست به سر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی میتواند کارهای فوق العاده ای انجام دهد. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده یک فرد خلاق سیستمی را توسعه داده که با کمک هوش مصنوعی می تواند تماس های مربوط به کلاهبرداران را شناسایی و به نوعی آنها را سر کار بگذارد.

راجر آندرسون فردی که این سیستم را توسعه داده از سالها پیش تاکنون درگیر بازاریاب های تلفنی بوده است. این فرد برای جلوگیری از تماس آنها به دنبال راهکار جدیدی بود. ابزار جدید این فرد با کمک GPT-4 یک مکالمه آزاردهنده با آنها داشته باشد. این ابزار. با نام Whiteboard قادر است خود را به عنوان یک کارمند جا زده و با سوالات عجیب بازاریابان را سر در گم کند.

این ابزار می تواند یک راهکار مفید برای حل مشکلاتی این چنینی باشد. طبق گزارش کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا بیشترین شکایت در این کمیسیون در دسته مزاحمت های تلفنی قرار دارد. این کمیسیون با وجود الزام وجود اطلاعات تماس گیرنده و ساخت یک دیتابیس ملی همچنان موفق به حل این مشکل نشده است. هنوز ملیون ها تماس مزاحمت آمیز از حفاظ های امنیتی رد شده و باعث آزار مردم میشوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال