اسلحه هوشمندی که پس از شناسایی چهره و اثرانگشت شلیک می کند

یک شرکت آمریکایی اسلحه هوشمندی ساخته است که پس از شناسایی از طریق چهره و اثرانگشت شلیک می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت Biofire Tech پیش فروش اسلحه هوشمند خود را آغاز کرده است. فناوری تشخیص چهره در این اسلحه باعث شده است که تنها در صورت شناسایی شلیک کند. […]

یک شرکت آمریکایی اسلحه هوشمندی ساخته است که پس از شناسایی از طریق چهره و اثرانگشت شلیک می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت Biofire Tech پیش فروش اسلحه هوشمند خود را آغاز کرده است. فناوری تشخیص چهره در این اسلحه باعث شده است که تنها در صورت شناسایی شلیک کند. طبق گزارش رویترز، مسیر موفقیت این مدل از اسلحه ها در بازار بسیار طولانی است.

شرکت آمریکایی Biofire Tech در زمان معرفی این اسلحه به رویترز دو مورد را برای شلیک انتخاب کرد که هیچ کدام موفقیت آمیز نبوده است. کای کلوپفر، مدیرعامل و موسس این شرکت اعلام کرد تمامی قطعات و بخش های نرم افزاری این اسلحه پیش از این مورد آزمایش قرار گرفته بودند و عملکرد ناقص آن به دلیل مشکل در سخت افزار بوده است. البته رویترز اعلام کرد این اسلحه پس از دو مورد ناتوانی در عملکرد، در بخش های دیگر موفق بوده و امکان تشخیص چهره را نیز داشته است.

طبق اعلام شرکت Biofire Tech اسلحه هوشمند این شرکت قابلیت فعال شدن با اثرانگشت را دارد و بدین ترتیب از شلیک توسط کودکان جلوگیری خواهد شد. همچنین به دلیل وجود حسگر در قسمت اثرانگشت در صورت دزدیده شدن امکان استفاده از آن وجود ندارد. اولین مدل از این اسلحه یک کلت ۹ میلی متری است که احتمالا در اواخر امسال روانه بازار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال