گجت پوشیدنی حلقه هوشمند که می‌تواند سلامت کاربران را رصد کند

گجت های پوشیدنی هوشمند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار دارد. یکی از این گجت های پوشیدنی انگشتر و حلقه های پوشیدنی هستند که می توانند بسیاری از داده های سلامتی را مورد بررسی قرار دهند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از پیشرفته ترین مدل حلقه های هوشمند  Oura Ring است. […]

گجت های پوشیدنی هوشمند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار دارد. یکی از این گجت های پوشیدنی انگشتر و حلقه های پوشیدنی هستند که می توانند بسیاری از داده های سلامتی را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از پیشرفته ترین مدل حلقه های هوشمند  Oura Ring است. این حلقه با کمک حافظه کوچکی که دارد می تواند مانند یک کامپیوتر علائم حیاتی بدن را کنترل و آنالیز کند. در آخر نیز کلیه داده ها را بصورت نمودار به کاربر نشان میدهد. نظارت بر تناسب اندام کاربر نیز در این حلقه در نظر گرفته شده است. در هنگام خواب نیز این حلقه می تواند بر خواب و دیگر فعالیت های هنگام خواب نظارت کند.

این حلقه هوشمند قادر است علائم حیاتی بدن مانند ضربان قلب، نحوه تنفس و دمای بدن و همچنین از طریق LED های به کار رفته میزان پمپاژ خون را نیز اندازه گیری کند. این حلقه با کمک پرینت سه بعدی از شتاب سنج و ژیروسکوب بهره برده که می تواند بر نحوه گردش خون نیز نظارت کند. بدین ترتیب گردش خون افراد در زمان سلامتی، بیماری و یا فعالیت بدنی با هم مقایسه خواهد شد و در صورت بروز مشکل به کاربر اطلاع داده می شود. تمامی این اطلاعات از طریق بلوتوث هوشمند به گوشی اندروید منتقل میشود. این جلقه هوشمند 400 دلار قیمت گذاری شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال