سنسور هوشمندی که با نظارت روی ترکیبات ادرار سلامت کاربر را زیر نظر دارد

گجت هوشمند شرکت ویتینگز می تواند با قرارگیری درون کاسه توالت و بررسی ترکیبات ادرار روی سلامتی افراد نظارت کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون تمامی دستگاه های ناظر بر سلامتی از نوع گجت های پوشیدنی هستند. اپل واچ و حلقه های هوشمند نمونه هایی از این گجت ها هستند. اما […]

گجت هوشمند شرکت ویتینگز می تواند با قرارگیری درون کاسه توالت و بررسی ترکیبات ادرار روی سلامتی افراد نظارت کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاکنون تمامی دستگاه های ناظر بر سلامتی از نوع گجت های پوشیدنی هستند. اپل واچ و حلقه های هوشمند نمونه هایی از این گجت ها هستند. اما برند ویتینگز برای نظارت بر سلامتی بدن از تحلیل ترکیبات ادرار استفاده می کند. طبق گزارشی که سی نت در مورد این گجت منتشر کرده است، محصول جدید ویتینگز U-SCAN نام دارد و در نمایشگاه CES امسال بطور رسمی معرفی شد. این حسگر کار خود را در زمان قرارگیری درون کاسه توالت آغاز می کند. زیرا ترکیبات ادرار می تواند اطلاعات مهمی را در مورد سلامتی نشان دهد.

بررسی ادرار می تواند مواردی مانند کمبود آب بدن، بارداری، عفونت و یا مشکلات مربوط به برخی اندام های بدن را نشان دهد. به همین دلیل دستگاه جدید ویتینگز این زیست نشانگرهای را هدف قرار داده است. قرار است این محصول در نیمه اول سال آینده وارد بازار اروپا شود.

در این گجت هوشمند کارتریجی وجود دارد که می تواند میزان کتون و سطح ویتامین سی بهمراه میزان PH ادرار را اندازه گیری کند. بدین ترتیب یک نظارت کامل روی تغذیه و متابولیک بدن خواهد داشت. میزان PH درون خون می تواند مشکلات مربوط به کلیه را نشان دهد. کارتریج دیگر مربوط به نظارت روی چرخه قاعدگی زنان است و می تواند میزان هورمون لوتئینه کننده را اندازه بگیرد.

پیش از این شرکت های حوزه محصولات پزشکی نوارهای آزمایش ادرار که می تواند میزان هورمون LH و سطح کتون را اندازه بگیرد عرضه کرده بودند. اما محصول شرکت ویتینگز حرفه ای تر بوده و نظارت آن روی بخش بیشتری از بدن است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال