یک منبع آگاه: اپل واچ سری X در سال آینده عرضه می شود

یک منبع آگاه از شرکت لاکسشر اعلام کرد اپل در سال آینده از اپل واچ ایکس رونمایی می کند. بدین ترتیب دیگر شاهد معرفی اپل واچ ۹ نخواهیم بود. چیزی که در مورد آیفون ها نیز اتفاق افتاد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه در زنجیره تامین اپل می گوید […]

یک منبع آگاه از شرکت لاکسشر اعلام کرد اپل در سال آینده از اپل واچ ایکس رونمایی می کند. بدین ترتیب دیگر شاهد معرفی اپل واچ ۹ نخواهیم بود. چیزی که در مورد آیفون ها نیز اتفاق افتاد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه در زنجیره تامین اپل می گوید ساعت بعدی این کمپانی اپل واچ ایکس خواهد بود که در سال ۲۰۲۴ عرضه میشود. از زمان عرضه اولین ساعت اپل ده سال می گذرد و احتمالا این شرکت قصد دارد گرامی داشت ده سالگی این محصول را به نوعی اعلام کند.

همانطور که ده سالگی آیفون همراه با تولید آیفون ایکس همراه بود. پس می توان انتظار چنین کاری را برای اپل واچ نیز داشته باشیم. این منبع اعلام کرد دیگر نباید منتظر رونمایی از اپل واچ سری ۹ بود.

اپل در تولید آیفون نیز چنین کاری را انجام داد و دیگر خبری از آیفون ۹ نبود. همچنین مشخص نیست اپل واچ سری ایکس چه تغییرات پیکری را باخود بهمراه خواهد داشت. اپل واچ اولترا در سال کذشته تغییرات زیادی را در سری ساعت های اپل ایجاد کرد. بنابراین تغییر در طراحی ساعت های این شرکت در سال آینده کمی بعید بنظر می رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال