سخنگوی شورای نگهبان تبادل نظر موافقان و مخالفان در طرح صیانت را خواستار شد

سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به ابطال طرح صیانت و رای گیری آن در فضای مجازی اعلام کرد هنوز نتیجه مصوبه مجلس مشخص نشده است و امکان اظهار نظر قطعی درباره آن وجود ندارد. این سخنگو ادامه داد در حال حاضر موافقان و مخالفان باید در فضای آرام با یکدیگر تبادل نظر کنند. به گزارش […]

سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به ابطال طرح صیانت و رای گیری آن در فضای مجازی اعلام کرد هنوز نتیجه مصوبه مجلس مشخص نشده است و امکان اظهار نظر قطعی درباره آن وجود ندارد. این سخنگو ادامه داد در حال حاضر موافقان و مخالفان باید در فضای آرام با یکدیگر تبادل نظر کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هادی طحان در گفتگو با خبرنگاران علاوه بر موضوعات مختلف نظر خود را در رابطه با طرح صیانت اعلام کرد. وی گفت در هر صورت تصویب یک قانون با فراز و نشیب همراه بوده و ممکن است طرح نهایی با متن اولیه متفاوت باشد. با توجه این که مصوبه مجلس هنوز مشخص نیست نمی‌توان در رابطه با آن اظهار نظر کرد .وی با توجه به بحث های صورت گرفته در این زمینه اعلام کرد نظر وی تبادل نظر موافقان و مخالفان این طرح در فضای آرام است.

 وی در رابطه با رویکرد شورای نگهبان با طرح صیانت نیز اضافه کرد: در صورت وجود منع شرعی و قانونی توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد و قبل از دیدن متن اصلی امکان اظهار نظر در رابطه با آن وجود ندارد.

با وجود تصویب کمیسیون بررسی طرح صیانت از کلیات این طرح هیئت رئیسه مجلس این تصویب را باطل دانسته. البته برخی از طراحان نیز آن را نادرست و یک شوخی خواندن.د پیش از این نیز ۱۵۰ نماینده نامه‌ای را به هیئت رئیسه مجلس ارسال کردند و در آن خواستار بازگشت این طرح به صحن علنی شدند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال