یک استارتاپ نوعی باتری با سرعت شارژ ۳ دقیقه ساخته است

فناوری جدید استفاده شده در باتری های خودرو باعث ساخت نوع جدیدی از باتری شد که تنها در سه دقیقه شارژ می شود و عمری حدود ۲۰ سال خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک استارتاپ در ماساچوست نوعی باتری جدید توسعه داده است که با سرعت زیاد شارژ می شود […]

فناوری جدید استفاده شده در باتری های خودرو باعث ساخت نوع جدیدی از باتری شد که تنها در سه دقیقه شارژ می شود و عمری حدود ۲۰ سال خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک استارتاپ در ماساچوست نوعی باتری جدید توسعه داده است که با سرعت زیاد شارژ می شود و میتواند صنعت خودروهای برقی را متحول کند. شرکت آدن انرژی یکی از زیرمجموعه های دانشگاه هاروارد است که این باتری را تولید کرد. طبق ادعای شرکت سازنده باتری ساخته شده تنها در سه دقیقه شارژ می شود و می تواند به مدت بیست سال مورد استفاده قرار بگیرد.

به گفته ایندیپندنت است شرکت پیش از این نیز نوعی باتری سلولش یچبا زمان شارژ سه دقیقه و ده هزار چرخه پر و خالی شدن تولید کرده بود. این استارتاپ قصد دارد باتری ساخته شده را تجاری سازی کرده و به بازار عرضه کند. هدف از تولید این باتری نیز دسترسی راحت تر به خودروهای برقی است.

ویلیام فیتژوک مدیر عامل شرکت آدن انرژی در مورد این باتری گفت ساخت این باتری برای آن ۳۷ درصد از آمریکایی های بدون گاراژ است که نمی توانند در طول شب خودروهای خود را شارژ کنند.  این شرکت امیدوار است بتواند با ساخت این باتری خودروهای برقی در دسترس تر باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال