پروژه یک شرکت فناوری برای انتقال اینترنت پر سرعت به ماه و مریخ

یک شرکت فضایی به نام آکواریان اسپیس قصد دارد اینترنت پرسرعت میان زمین ماه و مریخ برقرار کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پروژه اینترنت فضایی شرکت آکوآریان اسپیس هم اکنون در مراحل جمع آوری بودجه قرار دارد. این شرکت به تازگی توانسته ۶۵۰ هزار دلار بودجه جمع‌آوری کند که طی آن […]

یک شرکت فضایی به نام آکواریان اسپیس قصد دارد اینترنت پرسرعت میان زمین ماه و مریخ برقرار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پروژه اینترنت فضایی شرکت آکوآریان اسپیس هم اکنون در مراحل جمع آوری بودجه قرار دارد. این شرکت به تازگی توانسته ۶۵۰ هزار دلار بودجه جمع‌آوری کند که طی آن پروژه توسعه و بررسیهای فنی برای ارسال اینترنت پرسرعت به ماه و مریخ انجام می گیرد. هدف نهایی از پروژه این شرکت نیز برقراری اینترنت پرسرعت بین زمین، ماه و مریخ خواهد بود. به گفته شرکت آکواریان سیستم ارتباطی ماه برای سال ۲۰۲۴ به طور کامل مستقر خواهد شد.

شرکت آکوآریان در مورد پروژه جدید خود گفته است: چشم انداز اولیه ساخت این پروژه مربوط به شبکه های ماهواره ای تجاری با نرخ داده بالا و پر سرعت به نام commercial high data rate, high-speed delivery satellite networks خواهد بود که طی این شبکه سرعتی بالغ بر ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه ایجاد می شود.

 کلی لارسون مدیرعامل اکواریوم نیز در بیانیه خود افزود در سال کنونی حدود ۱۳ مدارگرد و یا مریخ نورد در اطراف ماه قرار داشته و احتمالاً با افزایش این تعداد به ۲۰۰ مورد تا سال ۲۰۳۰ می توان یک اقتصاد چند میلیارد دلاری قمری ساخت. شرکت آکواریان طی همکاری با دیگر شرکت‌های حاضر در برنامه سرویس محموله‌های تجاری ماه ناسا چندین محموله فرودگر و تجهیزات علمی به ماه ارسال خواهد کرد. بدین ترتیب تا سال ۲۰۲۴ و با همکاری دیگر شرکت‌های حاضر در این بخش سرویس داده ها و ارتباطات توسط آکواریان ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال