اعلام یک افشاگر مورد اعتماد در مورد رویداد جدید اپل در 27 آبان ماه

یکی از افشاگران دنیای موبایل اعلام کرده اپل قصد دارد تا در تاریخ 27 آبان رویداد آنلاین دیگری را برگزار کند. احتمالا در این رویداد از مک های جدید این شرکت با استفاده از پردازنده های ARM رونمایی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در تاریخ 22 مهر ماه آخرین […]

یکی از افشاگران دنیای موبایل اعلام کرده اپل قصد دارد تا در تاریخ 27 آبان رویداد آنلاین دیگری را برگزار کند. احتمالا در این رویداد از مک های جدید این شرکت با استفاده از پردازنده های ARM رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل در تاریخ 22 مهر ماه آخرین رویداد آنلاین خود را برگزار کرده بود که در آن از مدل های جدید آیفون و هوم پاد رونمایی شد. حال یکی از افشاگران مورد اعتماد به نام پراسر اعلام کرده اپل قصد دارد تا در مراسمی دیگر در 27 آبان رایانه های مک جدید خود را معرفی کند. احتمالا دعوت نامه این مراسم نیز در تاریخ 20 آبان ارسال خواهد شد.

اپل پیش از این و در مراسم کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان سوم ‌به WWDC، اعلام کرده بود که رایانه های مک مجهز به تراشه های اپل سیلیکون را تا پیش از پایان سال 2020 عرضه خواهد کرد. اما هنوز تاریخی برای عرضه این محصول اعلام نشده است. بر اساس ادعای افشاگر مورد نظر اپل در 27 آبان رویداد ویژه ای را برگزار خواهد کرد. پیش از این نیز برخی از افشاگران عنوان کرده بودند اپل قصد دارد تا در مراسم Hi, Speed در سه شنبه گذشته تراشه های اپل سیلیکون را معرفی کند که چنین اتفاقی نیفتاد.

در هر صورت دو رویداد قبلی اپل به نام های Time Flies و Hi, Speed هر دو بصورت ضبط شده و نه بصورت آنلاین بوده اند و به نظر می رسد مراسم بعدی نیز به همین صورت باشد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال