یک کاربر باتری گلکسی A32 را به ۳۰.۰۰۰ میلی آمپر ساعت افزایش داد

با وجود افزایش ظرفیت باتری گوشی های هوشمند و کاهش مصرف انرژی تراشه در سالهای اخیر، باز هم این گوشی ها تنها می توانند برای یک روز شارژ نگه دارند. در صورتی که بخواهید چند روز بدون شارژ کردن از گوشی استفاده کنید باید از ایده یک کاربر گلکسی A32 استفاده کنید. به گزارش‌ سرویس […]

با وجود افزایش ظرفیت باتری گوشی های هوشمند و کاهش مصرف انرژی تراشه در سالهای اخیر، باز هم این گوشی ها تنها می توانند برای یک روز شارژ نگه دارند. در صورتی که بخواهید چند روز بدون شارژ کردن از گوشی استفاده کنید باید از ایده یک کاربر گلکسی A32 استفاده کنید.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک کاربر A32 این گوشی را به یک باتری ۳.۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. این کاربر که در ردیت با نام Downtown-Cranberry44 فعالیت می کند توانست با استفاده از ایده خود ظرفیت باتری گوشی پایین رده سامسونگ را افزایش دهد. این گوشی در حالت معمولی دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که در حالت عادی تا یک روز می تواند کاربر را همراهی کند. به همین دلیل این کاربر میزان ظرفیت آن را افزایش داده است.

کاربر ردیت با اضافه کردن باتری ۳۰.۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به گوشی خود تنها با یک بار شارژ می تواند آن را تا یک هفته مورد استفاده قرار دهد. حتی ممکن است تا دو هفته نیز قابل استفاده باشد.

ایده افزایش ظرفیت باتری در این گوشی اضافه کردن باتری های 50e سامسونگ بوده است. در نهایت یک گوشی با وزن نیم کیلوگرم ساخته شد که دارای ویژگی جالب پورت های اضافه برای شارژ دستگاه های دیگر است. در واقع این گوشی می تواند نقش یک پاور بانک را نیز بازی کند. در این گوشی پورت های USB A و USB C بهمراه پورت لایتنینگ و پورت microUSB وجود دارد.‌البته این اقدام از نظر ایمنی چندان مناسب نیست. زیرا علاوه بر وزن بالا، احتمال آتش گرفتن این باتری وجود دارد. همچنین ممکن است به دیگر قطعات داخلی گوشی نیز آسیب برساند. بنظر می رسد به جای این کار می توان یک پاور بانک بهمراه داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال