ویدیویی که از ساخت آیفون تاشو با طراحی صدفی خبر می دهد

اخیراً یک ویدئوی مفهومی از محصول جدید اپل به عنوان آیفون تاشو با طراحی صدفی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت به دنبال ساخت دستگاه های تاشو است. این در حالی است که بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند دستگاه‌های تاشو خود را به بازار عرضه کرده اند و به نظر می‌رسد اپل در […]

اخیراً یک ویدئوی مفهومی از محصول جدید اپل به عنوان آیفون تاشو با طراحی صدفی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت به دنبال ساخت دستگاه های تاشو است. این در حالی است که بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند دستگاه‌های تاشو خود را به بازار عرضه کرده اند و به نظر می‌رسد اپل در این زمینه از رقبا عقب تر است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل اکنون روی گوشیهای جدید سری آیفون 14 کار می کند به طوریکه در صورت ادامه روند معرفی گوشی های این شرکت به بازار سال ۲۰۲۲ این گوشی ها معرفی خواهند شد. اما طبق شایعات و اخبار منتشر شده این شرکت در حال کار روی آیفون تاشو نیز می باشد. در این ویدیو که اخیرا منتشر شده یک گوشی تاشو اپل به نام آیفون ایر iPhone Air دیده می‌شود که همانند گلکسی زد فیلیپ 3 است و از طراحی تا شدن عمودی بهره برده است. به نظر می‌رسد این طرح مفهومی توسط طراحی به نام آنتونیو دروسا منتشر شده و هسته اولیه طرح اون مربوط به آیفون ۱۳ است. این گوشی دارای طراحی صدفی بوده و پنل پشتی نیز میزبان دوربین های سه گانه است. همچنین در پنل پشتی نمایشگر ثانویه کوچکی نیز قرار دارد.

روی لولای این گوشی لوگوی اپل قرار گرفته و دکمه های آن همانند مدل های فعلی به شکل مستطیل طراحی شدند. در بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی و فیس آیدی درون روزنه قرار دارد. احتمالاً در این گوشی نیز از چیپ M1 استفاده خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال