یک افشاگر از احتمال عرضه سری نوا 9 هواوی در سپتامبر خبر داد

یک افشاگر چینی اعلام کرد هواوی قصد دارد سری نوا 9 را با قابلیت 5G در اواسط سپتامبر عرضه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزمو چاینا، اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر چینی نشان می دهد هواوی قصد دارد سری نوا 9 را در سپتامبر رونمایی کند که […]

یک افشاگر چینی اعلام کرد هواوی قصد دارد سری نوا 9 را با قابلیت 5G در اواسط سپتامبر عرضه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از گیزمو چاینا، اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر چینی نشان می دهد هواوی قصد دارد سری نوا 9 را در سپتامبر رونمایی کند که از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. پیش از این در دسامبر 2020 هواوی از  نوا 8 فایو جی (Nova 8 5G)  و نوا 8 چرو فایو جی (Nova 8 Pro 5G) رونمایی کرده بود.

 طبق اطلاعات این افشاگر ظاهر گوشی سری جدید نوا نسبت به سری آنر ۵۰ بهتر خواهد بود اما عملکرد پردازنده ضعیف‌تر است. هواوی پیش از این از سری آنر ۵۰ در خرداد ماه امسال رونمایی کرده بود که به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز بود. هنوز مشخصات فنی در مورد سری نوا منتشر نشده اما احتمالا از چیپست های مدیاتک یا کوالکام در آن استفاده شده است. اطلاعات ثبت شده در فهرست TENAA گوشی هوشمند با مدل RTE-AL00 ثبت کرده که تصاویر موجود در آن نشان می دهد ممکن است به سری نوا مربوط باشد.

در این تصویر که نام نوا در پشت دستگاه دیده می شود، شباهت زیادی به نوا ۸ پرو نسخه 5G دارد.

 همچنین دوربین سلفی مشاهده شده در این عکس در بریدگی بیضی شکلی قرار دارد که نشان از یک دوربین دوگانه می دهد. ماژول دوربین در پنل پشتی نیز شامل دو حلقه است که در حلقه بالایی لنز قرار داشته و در حلقه پایینی سه دوربین و فلش ال ای دی دیده می شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال