مچ بندی که می تواند از راه دور بر سلامت روان افراد نظارت داشته باشد

یک شرکت فناوری در بریتانیا نوعی مچ بند ابداع کرده که می تواند از افراد در فواصل دور با خبر شده و آن‌ها را ردیابی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مچ بند Moodbeam شامل دو دکمه زرد و آبی رنگ بوده که هر کدام از آنها مربوط به ۲ حالت شادی […]

یک شرکت فناوری در بریتانیا نوعی مچ بند ابداع کرده که می تواند از افراد در فواصل دور با خبر شده و آن‌ها را ردیابی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مچ بند Moodbeam شامل دو دکمه زرد و آبی رنگ بوده که هر کدام از آنها مربوط به ۲ حالت شادی و ناراحتی فرد می باشد. این مچ بند ۵۰ پوندی شامل یک برنامه خواهد بود که علاوه بر ردیابی حال افراد، خواب و فعالیت آنها را نیز ثبت می کند. بدین ترتیب با ثبت وضعیت فرد در تلفن هوشمند، اطرافیان می توانند از وضعیت روحی کاربر مطلع شده تا در زمان مناسب به وی پیام دهند یا با او تماس بگیرند.

برخی شرکت‌ها نیز می‌توانند از این مچ بند ها برای نظارت بر احوال کارکنان در زمان دورکاری و قرنطینه استفاده کنند. شرکت سازنده این مچ بند معتقد است استفاده از آن در زمان همه گیری بیماری ها می‌تواند افراد را از احساس انزوا رها کرده و همچنین در بهبود سلامت روان موثر باشد.

کاربران این مچ بند می توانند به راحتی و تنها با فشردن یک دکمه وضعیت روحی خود را با فرد انتخاب شده به اشتراک بگذارند. مدیران شرکت ها نیز می توانند در زمان دورکاری کارمندان، از این مچ بند استفاده کرده و بدین ترتیب از سلامت روان کارمندان خود نیز مطلع شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال