مدل رده‎پایین‎تر A ZTE Axon 7s در TENNA رویت شد

شرکت ZTE به نظر می‎رسد در حال آماده‎سازی یک نسخه‎ی ارزان‎تر از گوشی Axon 7s است. در تصاویر این گوشی می‎توانید توری‎های جدید اسپیکر در نمای جلو و سیستم دوربین دوگانه را در عقب مشاهده کنید که مشابه با مشخصات گوشی 7S است. مشخصات سخت‎افزار داخلی اما به مدل ابتدایی Axon 7 نزدیک‎تر است. گوشی […]

شرکت ZTE به نظر می‎رسد در حال آماده‎سازی یک نسخه‎ی ارزان‎تر از گوشی Axon 7s است. در تصاویر این گوشی می‎توانید توری‎های جدید اسپیکر در نمای جلو و سیستم دوربین دوگانه را در عقب مشاهده کنید که مشابه با مشخصات گوشی 7S است. مشخصات سخت‎افزار داخلی اما به مدل ابتدایی Axon 7 نزدیک‎تر است.

گوشی جدید که در حال حاضر با شماره‎مدل ZTE A2018 شناخته می‎شود برخی از ویژگی‎های ممتاز گوشی Axon از جمله نمایشگر اولد 5.5 اینچی با رزولوشن QHD را دارد. اسپیکرهای استریو دوباره به چشم می‎خورند و دوربین‎های دوگانه قابلیت‎ جدید به شمار می‎رود. علاوه بر این، حافظه‎داخلی به نسبت 7s ارتقاء یافته و کاربر می‎تواند از بین مدل‎های 256، 128 و 64 گیگابایتی انتخاب کند.

موضوع بعدی چیپست این گوشی است. این شرکت چینی تصمیم به استفاده از یک پردازنده‎ی چهار هسته‎ای با سرعت کلاک 2.15 گیگاهرتز گرفته است و به نظر ما گزینه‎ی مورد نظر چیپست اسنپ‎دراگون 820 یا 821AB خواهد بود. رم 4 گیگابایت است در حالی‎که گوشی 7s با بهره‎مندی از اسنپ‎دراگون 821 و 6 گیگابایت رم یقینا گوشی سریع‎تری است.

بدون شک با افت بارز  یک قابلیت شاخص روبرو هستیم یعنی کاهش توانایی دوربین به ضبط حداکثر ویدئوهای فول اچ‎دی محدود شده است. انتظار ما پشتیبانی از امکان ضبط ویدئوهای 4K بود. گنجایش باتری نیز اندکی کاهش داشته و برابر با 3320 میلی‎آمپرساعت است (از این نظر بین دو گوشی Axon 7 و 7s قرار می‎گیرد). اما ضخامت این گوشی به نسبت دستگاه دیگر (7.9 میلی‎متر) کمتر و 7.7 میلی‎متر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال