امکان کنترل گوشی های جدید گوگل با حرکات دست

تصاویر جدید منتشر شده از آخرین گوشی های گوگل با نام های پیکسل۴ و پیکسل ۴ ایکس ال، سوراخ هایی را در آن ها نشان می دهند. این تصاویر که به تازگی در توییتر منتشر شده اند، نشان دهنده سوراخ هایی در قسمت بالا و سمت راست این گوشی ها هستند که در آن ها […]

تصاویر جدید منتشر شده از آخرین گوشی های گوگل با نام های پیکسل۴ و پیکسل ۴ ایکس ال، سوراخ هایی را در آن ها نشان می دهند. این تصاویر که به تازگی در توییتر منتشر شده اند، نشان دهنده سوراخ هایی در قسمت بالا و سمت راست این گوشی ها هستند که در آن ها دوربین یا حسگر دیگری دیده نمی شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، برخی اعتقاد دارند که این سوراخ ها به منظور درک و شناسایی حرکات دست ایجاد شده اند که به همین منظور در آن ها از رادار Project Soli استفاده خواهد شد. این قابلیت به کاربران کمک می کند تا با حرکات دست خود بتوانند گوشی خود را کنترل کنند.

در مدل های جدید گوشی های گوگل، 2 دوربین سلفی جهت بهبود عکس های سلفی قرار داده خواهد شد و همچنین یک بلندگوی مرکزی و یک حسگر جهت شناسایی چهره برای شناسایی دقیق تر و سریع تر نیز در آن ها قرار دارد. احتمالا گوگل تا اوایل پاییز اخبار دقیق تر و رسمی تری در این رابطه منتشر خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال