امکان چت گروهی بین اینستاگرام و کانتکت مسنجر در فیسبوک

فیسبوک بالاخره امکان ایجاد چت گروهی بین کاربران اینستاگرام و مسنجر را بین این دو اپلیکیشن فراهم کرده است. به نظر می رسد فیسبوک با این به‌روزرسانی گام بزرگی را برای همگام سازی اپلیکیشن ها برداشته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کاربران گروهی اینستاگرام و مسنجر که به طور مشترک […]

فیسبوک بالاخره امکان ایجاد چت گروهی بین کاربران اینستاگرام و مسنجر را بین این دو اپلیکیشن فراهم کرده است. به نظر می رسد فیسبوک با این به‌روزرسانی گام بزرگی را برای همگام سازی اپلیکیشن ها برداشته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کاربران گروهی اینستاگرام و مسنجر که به طور مشترک از این دو اپلیکیشن استفاده می کنند می توانند با ثبت درخواست خود از این قابلیت استفاده کنند.

فیسبوک در مورد قابلیت جدید می گوید: با این به‌روزرسانی کاربران امکان چت گروهی بین مخاطبان اینستاگرام و مسنجر را خواهند داشت. همچنین در این تجربه کاربران میتوانند چت خود را با تم ها و دیگر واکنش های شخص سازی انجام دهند.

در این بروزرسانی علاوه بر قابلیت گفته شده ویژگی های جدیدی نیز برای اپلیکیشن پیام‌رسان فیسبوک در نظر گرفته شده است. به طوری که کاربران با این به روزرسانی می توانند در نظرسنجی های مربوط به گروه های مشترک این دو اپلیکیشن شرکت کنند. ویژگی دیگر اضافه شده به مسنجر مربوط به افراد در حال تایپ در گروه است.

 البته هنوز مشخص نیست این ویژگی در اینستاگرام نیز وجود دارد یا خیر. فیسبوک در مورد چت های گروهی و کنترل های یکسان برای مدیریت کاربران می گوید: کاربران در این حالت می‌توانند با دیگر افرادی که با آنها در ارتباط هستند تعامل بهتری داشته باشند. همچنین با استفاده از این کنترل تنظیماتی مانند افرادی که با شما تماس میگیرند راحت تر خواهد بود. اولویت اول فیسبوک اضافه کردن ویژگی های جدید و سرگرم کننده و همچنین حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران است. ویژگی Watch Together در فیسبوک نیز به کاربران اجازه می دهد تا از طریق فید اینستاگرام ویدیو های مختلف را با دوستان خود تماشا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال